«آغی» به جشنواره سیلک اسکرین آمریکا می رود

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۸:۱۳
کد خبر: ۲۹۰۶۹۴
«آغی» به جشنواره سیلک اسکرین آمریکا می رود
فیلم کوتاه «آغی» به کارگردانی یوسف کارگر از تولیدات انجمن سینمای جوانان ارومیه به بخش مسابقه دهمین جشنواره فیلم «سیلک اسکرین» امریکا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا، جشنواره فیلم «سیلک اسکرین» از جمله جشنواره‌های آسیا محور در ایالات ‌متحده است و فیلم‌هایی که توسط فیلمسازان آسیایی ساخته ‌شده و یا درباره آسیا است در این جشنواره با یکدیگر رقابت می کنند.

«سیلک اسکرین» در سال جاری میزبان «آغی» از ایران است. این جشنواره  از ۱۰ تا ۱۹ جولای مصادف با ۱۹ تیر با نمایش فیلم‌های بلند و کوتاه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌ منظور افزایش آگاهی هنرهای آسیایی در پیتزبورگ آمریکا برگزار می شود.

«آغی» که پیش‌ از این به بخش مسابقه جشنواره «زنگبار» تانزانیا، «سالیسبوری» آمریکا و «سینما پوورو» ایتالیا راه ‌یافته، دومین فیلم داستانی کارگر است و به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است.

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: یوسف کارگر، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: مسعود دولتخانی، صدابردار: حسن سلمانی، صداگذار: آرش قاسمی، تصحیح رنگ: سامان مجد وفایی، بازیگران: احد پاسبانطوس، هادی افتخارزاده، یوسف یزدانی، مجری طرح: احسان مهدیان، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز