«سرو خرامان» با آواز «مجتبی عسگری» راهی بازار شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۹۱۱۷۵
«سرو خرامان» با آواز «مجتبی عسگری» راهی بازار شد
آلبوم تصویری «سرو خرامان» به آهنگسازی «سامان صادقیان» و آواز «مجتبی عسگری»، منتشر شد. این در حالی ست که مراسم رونمایی این اثر نیز در هفتهء آخر از خرداد ماه سال جاری، در «حمام دردشت» شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این اثر کاری از گروه «خزان» به سرپرستی و آهنگسازی «سامان صادقیان» و آواز «مجتبی عسگری» است که شهریور ماه ۱۳۹۱ در قالب کنسرتی در هنرسرای خورشید اصفهان به اجرا در آمده است و قطعات انتخابی برای این مجموعه شامل چهار تصنیف با عناوین «ترانه» از هوشنگ ابتهاج، «تو خود دانی» از مولانا، «جان جهان» از هوشنگ ابتهاج و «سرو خرامان» از حافظ بوده که نام اثر نیز به همین عنوان می باشد. همچنین قطعه ای ضربی با عنوان «پرند» و ساز و آوازی با شعر ارغوان از هوشنگ ابتهاج دیگر بخش های این مجموعه را تشکیل می دهد. فضای موسیقایی اثر نیز در دستگاه های ابوعطا، شور و شوشتری به اجرا در آمده است.

گفتنی است که سامان صادقیان (تار)، صفا صمصام شریعت (عود)، روح الله الله دادی (نی)، پویان جمشیدی (دف) و محمد جمشیدی (تنبک) به عنوان نوازنده در این اثر، آواز مجتبی عسگری را همراهی کرده اند.

آلبوم تصویری «سرو خرامان» از سوی مؤسسهء «آوای نوین» پخش شده و مراسم رونمایی آن در ساعت ۱۸ روز جمعه، ۲۲ خرداد ماه سال جاری در حمام دردشت اصفهان انجام می پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز