مرادخانی:

زمان لغو کنسرت ها به پایان می رسد، صبور باشید

۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۱۵۶۵
زمان لغو کنسرت ها به پایان می رسد، صبور باشید
معاون هنری وزیر ارشاد گفت: درباره رخدادهای اخیر عرصه موسیقی و لغو کنسرت ها گفت: امیدوارم لغو کنسرت ها به زودی به پایان برسد. ما به دنبال ایجاد تعامل با دیگر ارگان ها هستیم تا دیگر شاهد لغو کنسرتی نباشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرادخانی درباره رخدادهای اخیر عرصه موسیقی و لغو کنسرت ها گفت: امیدوارم لغو کنسرت ها به زودی به پایان برسد. ما به دنبال ایجاد تعامل با دیگر ارگان ها هستیم تا دیگر شاهد لغو کنسرتی نباشیم.

وی درباره علت لغو کنسرت وحید تاج که قرار بود امروز در رشت برگزار شود، اظهار کرد: برنامه آقای تاج به دلیل 3 روز عزای عمومی در رشت تعطیل شد. یکی از مسئولان عالی رتبه رشت فوت کرده و در حال حاضر 3 روز عزای عمومی در این شهر اعلام شده است.

معاون هنری وزیر ارشاد درباره علت لغو کنسرت «پرواز همای» گفت: برای کنسرت همای با همه مبادی که مرتبط با این مسائل هستند هماهنگی های لازم انجام شده بود که متاسفانه با نامه ای از طریق دادستان لغو شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه ناهماهنگی هایی در برگزاری کنسرت ها وجود دارد. به دنبال این هستیم که این ناهماهنگی ها را حل کنیم که دیگر تکرار نشود. طبیعی است که بروز این ناهماهنگی ها در سطح جامعه ناخوشایند است. خوب نیست که از یک طرف ارشاد مجوز بدهد و از طرف دیگر کس دیگری مجوز را لغو کند و یا برعکسش اتفاق بیافتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز