احتمال تمدید مهلت ثبت نام در کارگاه روزنامه نگاری ارشاد

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۹۲۹۷۶
احتمال تمدید مهلت ثبت نام در کارگاه روزنامه نگاری ارشاد
دبیر اجرائی اولین کارگاه رایگان روزنامه نگاری ویژه دانشجویان و طلاب از احتمال تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، سعید بهشتی با بیان اینکه استقبال خوبی از فراخوان کارگاه رایگان روزنامه نگاری شده است، اظهار داشت: با توجه به درخواست مکرر دانشجویان به علت هم زمانی ارسال آثار با ایام امتحانات پایان ترم، ممکن است بنابه تصمیم ستاد برگزاری، مهلت ارسال آثار تمدید شود.

پیش از این معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی اعلام کرده بود: دانشجویان و طلاب علاقمند به روزنامه نگاری می توانند حداکثر تا پایان خردادماه 1394، تعداد 4 اثر از آثار منتشر شده یا نشده خود را همراه با مشخصات کامل فردی همراه با کد ملی، تحصیلات و محل تحصیل، تلفن و نشانی منزل) به همراه دو قطعه عکس پرسنلی به صندوق پستی 338 - 17185 و یا پست الکترونیک qpress94@gmail.com ارسال نمایند.

بنابر اعلام این معاونت، پس از کارشناسی اولیه آثار دریافتی و مصاحبه حضوری از بین داوطلبان، کارگاه های روزنامه نگاری با حضور برگزیدگان مرحله اول، برگزار خواهد شد.

این کارگاه یک ماهه به صورت رایگان و با حضور بهترین اساتید روزنامه نگاری کشور مردادماه امسال برگزار می شود.  همچنین در پایان دوره، به دانش پذیران گواهی معتبر اعطا و از ایشان در مجموعه های تحت مدیریت معاونت قرآنی استفاده خواهد شد.

این دوره در فاز نخست ویژه علاقمندان ساکن یا دانشجو در تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز