رخشان بنی اعتماد به تماشای «۳۱۶» نشست

۱۳۹۴/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۹۳۳۱۵
رخشان بنی اعتماد به تماشای «۳۱۶» نشست
آیین دیدار با عوامل فیلم «316» دومین ساخته پیمان حقانی، با حضور جمع کثیری از هنرمندان در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «316» عنوان دومین فیلم بلند پیمان حقانی است که این روزها در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است و اکران خصوصی این فیلم در روز چهارشنبه 27 خرداد با حضور هنرمندان و منتقدان سینمای ایران در سینما فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سام بهشتی به عنوان مجری مراسم و مشاور رسانه‌ای فیلم از پیمان حقانی (کارگردان) و حمیدرضا کشانی (فیلم‌نامه نویس) برای حضور به روی سن دعوت کرد تا چند کلمه‌ای را با مخاطبان سخن بگویند.

پیمان حقانی، کارگردان فیلم طی سخنانی عنوان کرد: قرار بود یک مراسم افتتاحیه متفاوت داشته باشیم اما با مشورت با دوستان تصمیم گرفتیم که زیاد وقت شما مخاطبان را نگیریم. در ابتدا فکر می‌کردیم دیوانگی است که یک فیلم‌نامه بلند درباره قصه ای بنویسیم که کاراکتر اصلی آن پاها، کفش ها و دست ها باشد، اما بعد با یک گروه چهار نفره کار نگارش این فیلم‌نامه را آغاز کردیم و توسط دوستان تشویق شدیم تا به مسیر خود ادامه دهیم و با گذشت زمان این پروژه بزرگتر شد.  برای ساخت این فیلم مجبور شدم ماشینم را بفروشم و بعد از آن هرچیز با ارزشی که در زندگیم وجود داشت را فروختم تا این فیلم به ثمر برسد، چون  هیچ وقت به خودم اجازه ندادم که از خانواده‌ام پولی بگیرم.

در ادامه مراسم حقانی از پدر و مادرش دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شوند و چند کلامی را در خصوص نگرانی پدر و مادرش برای کارگردان شدن او مطرح کرد.

 در ادامه مادر پیمان حقانی در خصوص نگرانی اش از شغل فرزندش گفت: من همه نگرانی‌ام ترس از آینده پیمان در فیلم‌سازی و سینما بود اما حالا که او خوشحال است، به طور طبع من هم خوشحالم و امیدوارم که به هرچیزی که دوست دارد برسد.

بعد از صحبت های کارگردان فیلم تک تک عوامل فیلم «316» به مخاطبان حاضر در سالن خوش آمد گفتند و خاطره ای کوتاه را از جریان روند تولید فیلم مطرح کردند.

"٣١٦" عنوان دومین فیلم بلند پیمان حقانی است، او پیش از این کارگردانی فیلم «مردی که گیلاس هایش را خورد» با بازی حامد بهداد و حسن پورشیرازی را در کارنامه خود دارد. او در دومین فیلمش قصه متفاوتی را سوژه فیلم خود قرار داده  و این فیلم بدون بازیگر روایتگر داستان زندگی زنی شصت و سه ساله است که این قصه از طریق کفش ها، دست ها و پاها روایت می شود.

بخشی از قصه فیلم در تاریخ معاصر روایت می شود و بخش هایی از اتفاقات مربوط به انقلاب اسلامی ایران و سالهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده می‌شود.

در مراسم اکران خصوصی فیلم "٣١٦" که عصر روز چهارشنبه ٢٧ خرداد در سینما فرهنگ برگزار شد، تعدادی زیادی از اهالی رسانه و هنرمندان برای تماشای دومین فیلم پیمان حقانی آمده بودند که مهمترین اتفاق این اکران خصوصی، حضور رخشان بنی اعتماد، کارگردان با سابقه و پیشکسوت سینمای ایران در این مراسم خصوصی بود.

رخشان بنی اعتماد، آنا نعمتی، لادن مستوفی، هایده صفی یاری، ایرج شهزادی، سید جمال ساداتیان، وحید موساییان، علیرضا کمالی، چکامه چمن ماه، بهرنگ علوی، فرشاد محمدی، دانیال عبادی، محمدرضا غفاری، تارا اوتادی، شیوا آبا، علی کریم، عباس غزالی، علی شادمان، علی حضرتی، میثم کائد، مهدی احمدی،امیر احمد انصاری، مهدی احمدی، جوانه دلشاد، وحید وکیلی فر، محمدرضا لطفی، سروش قهرمانلو، مینا دهنوی، مجید اسلامی و یاس از حاضران در مراسم اکران خصوصی فیلم "٣١٦" به کارگردانی پیمان حقانی بودند.

نظر شما