اصغر همت خطبه‌های نهج البلاغه را برخوانی کرد

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۲:۰۶
کد خبر: ۲۹۴۵۲۸
اصغر همت خطبه‌های نهج البلاغه را برخوانی کرد
اصغر همت بازیگر تئاتر و سینما در پنجمین شب از جشنواره «شهر خدا» بخشی از خطبه‌های نهج‌البلاغه را در برج میلاد برخوانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اصغر همت بازیگر تئاتر و سینما در پنجمین شب از جشنواره «شهر خدا» که به مناسبت ماه مبارک رمضان در برج میلاد برگزار می شوذ، شامگاه اول تیرماه بخشی از خطبه‌های نهج البلاغه را برخوانی کرد. این بازیگر در حاشیه اجرای این برنامه گفت: یکی از نکات زیبای این برنامه استفاده از خطبه های نهج البلاغه بود که سعادت برخوانی بخشی از آن را داشتم. در واقع با توجه به ارادت خاصی که به نهج البلاغه دارم و حتی چند ماه پیش، تئاتری با مضمون خطبه‌های نهج البلاغه را روی صحنه تالار وحدت بردم، این بخش از برنامه برایم خوشایند بود.

همت متذکر شد: امیدوارم همه ما خصوصا مسئولان درس‌های نهج‌البلاغه را بیاموزیم و به آن عمل کنیم.

وی در پایان با اشاره به اجرای بازی «ترنا» در پنجمین شب از جشنواره «شهر خدا» گفت: بازی «ترنا» از سنت های قدیمی ایرانی است که در گذر زمان از یادها فراموش شده است اما زنده‌یاد محمود استادمحمد با نگارش نمایشنامه «آسیدکاظم» که در آن به ماجرای ترنا بازی در قهوه خانه پرداخته، این رسم قدیمی را حفظ کرده است.

سومین دوره جشنواره رمضانی «شهر خدا» در برج میلاد تهران تا ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد در قالب برپایی «۴ محله طهرون»، «زندگی»، «سلامت» و «کودک» به صورت رایگان برای عموم شهروندان در برج میلاد برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز