نمایش«توبه نمی کنم» در برج میلاد اجرا می شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۵:۴۸
کد خبر: ۲۹۵۰۴۴
نمایش«توبه نمی کنم» در برج میلاد اجرا می شود
نمایش «توبه نمی‌کنم» به کارگردانی سید جواد هاشمی از شنبه 6 تیرماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش ویژه "توبه نمی کنم" به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی از ششم تا 15 تیرماه هرشب در مرکز همایش‌های بین‌المللی یادمان ملی ایرانیان به روی صحنه می‌رود.

 

این نمایش داستان شخصی به نام حارث، یکی از دشمنان حضرت علی (ع) را روایت می‌کند که می‌خواهد از آن حضرت انتقام بگیرد ولی دختری به نام مونس سر راه او قرار می‌گیرد.

 

در این نمایش صدق ملکی، ایرج طایفه، عارف برهمن، سعید بحرالعلومی، سید علیرضا موسی، محمد علی کیانی، حمدی فدوی، امیر رونقی، علی راسخ، سید محمد حسینی، حسین میرزایی به عنوان بازیگران به ایفای نقش می پردازند.سایر عوامل به شرح ذیل است:دستیار کارگردان: جلال خباز، مدیر تولید:ایرج طایفه، طراح صحنه:حسن عالم بخش، طراح گریم و لباس :سهیلا جوادی، برنامه ریز عباس دلدار.

 

نمایش "توبه نمی‌کنم" از تاریخ 6 تا 13 تیرماه پس از اذان مغرب در ساعت 22 و در تاریخ 14 و 15 خرداد ماه قبل از اذان مغرب در ساعت 19 برای عموم علاقه مندان در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران اجرا می‌شود.

گفتنی است، سومین دوره جشنواره رمضانی شهر خدا برج میلاد تا 26 تیرماه از ساعت 18 تا 2 بامداد میزبان علاقه مندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز