پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کدام است؟

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۱:۳۷
کد خبر: ۲۹۵۴۹۹
پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کدام است؟
پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان سندس پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در روزهای آغازین نمایشگاه است.
به گزارش خبرگزاری برنا، سید مهدی جوادی مدیرعامل پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان سندس در این باره بیان کرد: پوشاک اسلامی سندس با هدف سازماندهی تولید و توزیع البسه و پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان امسال برای اولین بار در نمایشگاه قرآن حضور دارد که تا کنون با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است.
 
جوادی افزود: برند سندس اولین برند اختصاصی در پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان می باشد که در فاز اول هدف گذاری خود تولید پوشاک اسلامی برای دختران 18-6 سال که آغاز سن تکلیف دختران و شروع پوشش اسلامی و حجاب دختران است را در صدر کار خود قرار داده.
 
وی ادامه داد: در این غرفه بسته ای شامل چادر، مانتو،پوشش سر و ملزومات حجاب در نظر گرفته شده است که با تخفیف 20-10 درصد به فروش می رسد.
 
جوادی در پایان افزود: پوشاک اسلامی سندس در مسابقه تحت عنوان «خانواده من» که در ایام نمایشگاه برای روزه اولی ها برگزار میشود ، مشارکت دارد و جوایزی برای برندگان در نظر گرفته است.
 
گفتنی است بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سوم تیر مصادف با هفتمین روز  ماه مبارک رمضان گشایش یافته و تا پایان ماه رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در محل باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب  به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
نظر شما