انتصاب سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت تئاتر

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۶:۰۵
کد خبر: ۲۹۵۵۳۷
انتصاب سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت تئاتر
مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی حسین موذن را به عنوان سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد. در این حکم آمده است: «نظر به تجربه، دانش و سوابق مدیریتی، جنابعالی را به عنوان سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می ­کنم.

تلاش برای سامان‌دهی و روزآمدی فرایند انجام امور، هماهنگی با اعضاء محترم شورای مرکزی نظارت، تکریم هنرمندان، توجه ویژه به جنبه­های ارزشیابی آثار نمایشی، تعامل با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، پایبندی به قوانین موجود در مواجهه با آثار نمایشی، تلاش در به‌روزرسانی و تکمیل قوانین این حوزه، ارتباط مستمر و پویا با هنرمندان عرصه نمایش کشور، صداقت و شفافیت از مهم‌ترین رئوس رویکردهای این شورا خواهد بود.

امید است با اتکال به خداوند، بهره‌گیری از ظرفیت­های درون و برون‌سازمانی در ارتقا جایگاه تئاتر در کشور موفق باشید.»

حسین موذن پیش از این عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان و همچنین مدیرکل مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مدیر مرکز تئاتر پارک لاله کانون، دبیر چند دوره جشنواره سراسری و بین‌المللی نمایش عروسکی کانون و عضو شورای بازبینی نمایش کانون بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز