اسامی مقالات منتخب «دومین همایش ملی انیمیشن ایران» تا ۲۰ تیر اعلام می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۶:۵۷
کد خبر: ۲۹۵۷۹۷
اسامی مقالات منتخب «دومین همایش ملی انیمیشن ایران» تا ۲۰ تیر اعلام می‌شود
اسامی نویسندگان چکیده مقالات برگزیده‌ی این همایش پس از مطالعه و بررسی اعضای هیات علمی، حداکثر تا روز 20 تیرماه اعلام خواهد شد تا نسبت به تکمیل و تحویل اصل مقاله خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا،  اسامی نویسندگان چکیده مقالات برگزیده‌ی این همایش پس از مطالعه و بررسی اعضای هیات علمی، حداکثر تا روز 20 تیرماه اعلام خواهد شد تا نسبت به تکمیل و تحویل اصل مقاله خود اقدام کنند.

این همایش سه روزه، به ارائه‌ی مقالات پژوهشی، ‏‌سخنرانی و میزگرد کارگروه‌های تخصصی با حضور متخصصین،‌ کارشناسان، هنرمندان، مدرسان، پژوهشگران و دانشجویان شاخه‌های گوناگون این رشته اختصاص یافته است تا گامی جدی برای تعامل میان نهادها و گفتمان‌های موثر و حاضر در صحنه تولید، آموزش ‏‌و پژوهش در انیمیشن معاصر ایران برداشته شود.

محورهای دومین همایش ملی انیمیشن ایران نیز به این شرح است:

1) صنعت انیمیشن (اقتصاد انیمیشن ایران و جهان؛ ساختار تولید و مدیریت تولید؛ بررسی نقش و ضرورت توسعه نهادهای صنفی و حرفه‌ای؛ جایگاه سازمان‌ها و متولیان خصوصی و دولتی؛ سامانه‌های بالقوه و بالفعل در حیطه تولید، توزیع و نمایش)

2)  هنر و رسانه انیمیشن (نقش و سهم آموزش و پژوهش در تولید انیمیشن؛ شیوه‌های تعامل انیمیشن با رسانه‌های نوین؛ شیوه‌های تعامل انیمیشن با هنرهای سنتی؛ باز‌نمایی هویت‌های ملی، قومی، دینی، گفتمان‌های غایب؛ مضمون و محتوا در انیمیشن ایران؛ انیمیشن در سینما و سینما در انیمیشن)

گفتنی است: دومین همایش ملی انیمیشن ایران در اواخر مردادماه 94 برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز