فراخوان مسابقه سازندگان تبلیغات سینمای ایران اعلام شد

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۳:۱۳
کد خبر: ۲۹۵۸۴۶
فراخوان مسابقه سازندگان تبلیغات سینمای ایران اعلام شد
فراخوان مسابقه سازندگان تبلیغات سینمای ایران اعلام شد فراخوان پذیرش آثار (پوستر ، تیزر ، آنونس و عنوان بندی) فیلم های سینمایی اعلام شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا، به منظور اعتلای فرهنگی - هنری تبلیغات در سینمای ایران، مقررات  مسابقه ی سازندگان تبلیغات سینمای ایران در چهار بخش پوستر، آنونس ، تیزر و عنوان بندی  فیلم های سینمایی جهت شرکت در هفدهمین جشن خانه سینما به شرح زیر فراخوان کرد.

کلیه ی افرادی که متقاضی شرکت در مسابقه ی پوستر/ آنونس / تیزر / عنوان بندی هستند می بایست به عضویت کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در آمده باشند در غیر اینصورت باید با  مراجعه به دبیر خانه کانون به عضویت در آیند.

 آن دسته از آثار قابل پذیرش هستند که از تاریخ ۱۵ تیرماه سال ۱۳۹3 تا31 خرداد ۱۳۹4 در سالن های سینماهای کشور به نمایش عمومی در آمده باشند.

بخش پوستر

متقاضیان شرکت در بخش پوستر باید آثار خود را در ابعاد حداقل 50×70 و حداکثر 70×100 سانتیمتر و ارائه فایل پوستر در فرمت TIF با کیفیت DPI300 ، به همراه پرینت A3  و ارائه دو نسخه چاپ افست از پوستر هر فیلم الزامی است همچنین  پوسترهای تک نسخه ای دیجیتال(پرینت) قابل قبول نیستند و پوسترهای بخش بین الملل خارج از مسابقه به نمایش درخواهد آمد.

بخش  آنونس  

شرکت کنندگان در بخش  آنونس  آثار ارائه شده را باید در سالن های سینما به صورت ۳۵ میلی متری و یا دیجیتال به نمایش در آمده باشد  و متقاضیان شرکت در بخش تیزر آثار ارسالی می بایست در یکی از شبکه های رسمی تلویزیونی به نمایش در آمده باشد و زمان در این دو بخش آزاد است

 بخش عنوان بندی

همچنین شرکت کنندگان  بخش عنوان بندی آثار ارسالی می بایست در فیلم سینمایی مورد استفاده قرار گرفته و از ارسال عنوان بندی هایی که به هر دلیل در فیلم مورد استفاده قرار نگرفته اند خودداری شود.کلیه ی آثار می بایست به صورت ناطق ارسال شوند. در تمامی بخشها آثار ارائه شده برای هر فیلم بر روی یک دی وی دی جداگانه ارسال گردد.

  گفتنی است مسابقه ی پوستر/ آنونس / تیزر / عنوان بندی توسط یک هیئت داوری مورد انتخاب و قضاوت قرار خواهد گرفت و در پایان آثار منتخب به نمایش عمومی در خواهند آمد.

برابر این فراخوان علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه کامل مقررات به سایت خانه سینما www.khanehcinema.ir  مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز