گزارش یک بازپرس در خانه هنرمندان ایران

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۹۶۰۶۰
گزارش یک بازپرس در خانه هنرمندان ایران
فیلم مستند «گزارش یک بازپرس» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن خان‌جهانی سه شنبه 9 تیر در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم مستند «گزارش یک بازپرس» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن خان‌جهانی سه شنبه 9 تیر در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

خان جهانی مستندساز درباره «گزارش یک بازپرس» که نخستین حضور خود را در هشتمین جشنواره «سینما حقیقت» تجربه کرده است گفت: «این مستند سینمایی که ۸۰ دقیقه نیز هست، مضمونی جنایی دارد و نخستین تولید مرکز رسانه قوه قضاییه به شمار می‌رود.»

وی درباره این فیلم و فضای آن توضیح داد: «همه وقایع این اثر مستند محض است. این کار جزو فیلم هایی است که خود من بعد از «صندلی ۲۵۷» آن را بسیار دوست دارم. شکل گیری این مستند به زمانی برمی گردد که با شخصی به نام محمد شهریاری آشنا شدم که حرفه اش بازپرس ویژه قتل بود و ۷ سال دغدغه ساخت آن را داشتم.»

خان‌جهانی در پایان درباره ویژگی‌های این مستند گفت: «جذابیت این فیلم در این است که ما شاید برای اولین بار در آثار مستند بالای سر جنازه ها می رویم و همه چیز واقعی است. محمد شهریاری بازپرس این مستند بسیاری از قاتل ها را شناسایی می کند و ما تقریبا در تمام مکان‌هایی که برای کشف قتل‌ها می‌رود با او همراه می‌شویم.»

فیلم مستند «گزارش یک بازپرس» سه شنبه 9 تیر ساعت 19 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز