تشکیل شورای فنی ارکستر موج نو

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۵:۰۳
کد خبر: ۲۹۶۱۲۶
تشکیل شورای فنی ارکستر موج نو
نوید افقه، پاشا هنجنی و پویا سرایی به دعوت علی قمصری به عنوان اعضای شورای فنی ارکستر موسیقی «موج نو» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، احسان مقدس پور مدیر روابط عمومی ارکستر موج نو با اعلام این خبر افزود: نوید افقه، پاشا هنجنی و  پویا سرایی، هنرمندان شایسته اى هستند که به دعوت علی قمصری در کنار او به عنوان شوراى فنی و هیات انتخاب کننده هنرمندان ارکستر موج نو حضور خواهند داشت. البته از این میان پاشا هنجنی و پویا سرایی به عنوان آزمونگر در روز آزمون در کنار علی قمصری حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: تاکنون استقبال بسیار خوبی از فراخوان این ارکستر صورت گرفته است بطوری که تا این لحظه بیش از صد و پنجاه نفر برای آزمون ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود که  این آمار تا روز آزمون به بیش از ۲۵۰ نفر برسد. این در حالی است که برای هر یک از متقاضیان یک ایمیل حاوی برنامه زمان بندی و جزییات آزمون نیز ارسال شده است. آزمون گزینش نوازندگان این ارکستر نیز روز چهارشنبه ۱۰ تیر، ساعت ۹ صبح در فرهنگسرای ارسباران آغاز خواهد شد.

ارکستر «موج نو» با هدف ارائه آثار چندصدایى نسل تازه موسیقى، با هویت موسیقی ردیف دستگاهى در قالبى سازمان یافته و منسجم، ایجاد پل ارتباطى بین نگاه نسل حاضر و قدما در بیان لحن ها و تکنیک ها و دمیدن روحى تازه در موسیقى پرمحتواى ایران با ایجاد اتحاد بین هنرمندان و اجراى آثارى با ظرفیت هاى تازه و پویا تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز