فراخوانِ جشنواره نوای خرّم ۲ پس از ماه مبارک رمضان منتشر می شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۶:۲۱
کد خبر: ۲۹۶۱۳۸
فراخوانِ جشنواره نوای خرّم ۲ پس از ماه مبارک رمضان منتشر می شود
جشنواره «نوای خرم۲» با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده استاد همایون خرّم و جمعی از شاگردان برجسته وی به صورت گسترده تر و جامع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، جایزه زنده‌یاد استاد همایون خرّم امسال با نام نوای خرّم 2 برگزار می‌شود.

مهندس صدر نوری با بیان اینکه استقبال گسترده مردم و اهالی فرهنگ و موسیقی از جشنواره سال گذشته نوای خرّم باعث شد امسال نیز جشنواره نوای خرّم 2 برگزار گردد  افزود: این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده استاد همایون خرّم وجمعی از شاگردان  برجسته وی به صورت گسترده تر و جامع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

وی در مورد زمان برگزاری جشنواره و نحوه شرکت در بخش مسابقه آن نیز گفت: بعد از ماه مبارک رمضان طی یک فراخوان سراسری جزئیات زمان، مکان و نحوه شرکت در جشنواره به اطلاع عموم و علاقه‌مندان خواهد رسید.

نخستین دوره اهدای «جایزه موسیقی همایون خرّم» تحت عنوان جشنواره «نوای خرّم» با حضور خانواده استاد همایون خرّم، مجریان طرح و داوران در تالار وحدت و در سه شب متوالی در در روزهای 21 تا 23 دی ماه 1393 برگزار شد که در بخش رقابتی از 36 اثری که به این مرحله راه یافتند، هنرجویان 6 تا 20 سال به تکنوازی، گروه‌نوازی و همخوانی آثار استاد خرّم پرداختند که به تمامی آنها که بالغ بر 70 نفر بودند لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

حضور آوا صادقی پور چهار ساله و اجرای  قطعه «غوغای ستارگان» از جمله جذابیت‌های جشنواره بود. این جشنواره و اجراهای آن با استقبال بسیار خوب هنردوستان و حاضرین در تالار وحدت مواجه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز