بازی مهدی فتحی زیر ذره بین داریوش ارجمند

۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۵:۱۸
کد خبر: ۲۹۶۷۲۰
بازی مهدی فتحی زیر ذره بین داریوش ارجمند
یکی از خاطره انگیزترین فیلم های تاریخی و ماجرای سینمای ایران، «کشتی آنجلیکا» با حضور داریوش ارجمند، بازیگر اصلی آن در پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، در نهمین شب از برنامه مرور سینمای دهه 60 ایران، جمعه 12 تیر ساعت 21:30 فیلم «کشتی آنجلیکا» ساخته محمد بزرگ نیا روی پرده می رود و پس از نمایش آن نشست نقد و بررسی فیلم با حضور داریوش ارجمند، بازیگر این فیلم و امیر پوریا، منتقد و مدرس سینما برگزار می شود. داریوش ارجمند در این جلسه درباره شیوه بازی زنده یاد مهدی فتحی صحبت می کند.

«کشتی آنجلیکا» محصول سال 1367 است و یکی از ستایش شده ترین آثار حادثه ای تاریخ سینمای ایران به شمار می رود. در این فیلم عزت الله انتظامی، زنده یاد مهدی فتحی، داریوش ارجمند، مجید مظفری، آتیلا پسیانی و پرویز پورحسینی ایفای نقش کرده اند.

برنامه مروری بر سینمای دهه 60 ایران زیر نظر امیر پوریا، منتقد و مدرس سینمای ایران در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود و تاکنون فیلم های «مادیان»، «ریحانه»، «نقطه ضعف»، «پرنده کوچک خوشبختی»، «دزد عروسک ها»، «طلسم»، «شبح کژدم» و «سرب» در این پردیس نمایش داده شده است. در ادامه این برنامه که از ساعت 21:30 آغاز می شود؛ 21 تیر «بی پناه» به کارگردانی علیرضا داودنژاد، 23 تیر «زرد قناری» ساخته رخشان بنی اعتماد، 25 تیر «مردی که زیاد می دانست» به کارگردانی یدالله صمدی و 26 تیر «خواستگاری» ساخته مهدی فخیم زاده به نمایش در می آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز