داوران سیزدهمین جشنواره قلم زرین معرفی شدند

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۷:۳۹
کد خبر: ۲۹۶۹۳۳
داوران سیزدهمین جشنواره قلم زرین معرفی شدند
دبیر سیزدهمین جشنواره قلم زرین اسامی هیئت داوران این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کامران پارسی نژاد دبیر سیزدهمین جایزه قلم زرین، اسامی داوران و سرگروه‌های پنج بخش این جایزه، یعنی نقد و پژوهش ادبی، شعر بزرگسال، شعر کودک و جوان، داستان بزرگسال و داستان کودک و نوجوان را اعلام کرد.

بر این اساس و بنا به گفته پارسی نژاد امسال در بخش نقد و پژوهش ادبی دکتر انسیه خزئلی، دکتر ابراهیم خدایار و دکتر محمود بشیری به داوری پرداختند و در بخش شعر بزرگسال نیز علی‌محمد مودب، کامران شرفشاهی و عباس براتی‌پور داور این جشنواره بودند

داوران بخش شعر کودک و نوجوان شامل افسانه شعبان نژاد، مهری ماهوتی و حمید هنرجو بودند و داوران بخش داستان بزرگسال را نیز محمدعلی گودینی، مریم مقانی و سهیلا عبدالحسینی تشکیل دادند.

امسال همچنین داوری بخش داستان کودک و نوجوان نیز بر عهده محسن پرویز، یوسف قوجق و مریم شریف‌رضویان بود.

دبیر سیزدهمین بخش جایزه قلم زرین، دکتر محمود بشیری را سرگروه بخش نقد و پژوهش ادبی، عباس براتی‌پور را سرگروه بخش شعر بزرگسال، حمید هنرجو را سرگروه بخش شعر کودک و نوجوان، سهیلا عبدالحسینی را سرگروه بخش داستان بزرگسال و دکتر محسن پرویز را به عنوان سرگروه داوران بخش داستان کودک و نوجوان اعلام کرد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این برنامه که فردا در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود، از فرج‌الله سلحشور، بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان هنرمند متعهد که در ضمن یکی از اعضای انجمن قلم ایران نیز هست، برای بیش از سه دهه فعالیت ارزشمند هنری او، قدردانی می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز