اجرای نمایش « سه جلسه ی تراپی » در تالار چهارسو به پایان رسید

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۹۶۹۶۰
اجرای نمایش « سه جلسه ی تراپی » در تالار چهارسو به پایان رسید
نمایش « سه جلسه ی تراپی» نوشته نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان جمعه شب دوازدهم تیرماه با تقدیم همه اجراهای این نمایش به استاد حمید سمندریان از تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، افسانه ماهیان کارگردان نمایش ، بعد از پایان آخرین اجرای این اثر نمایشی در حضور تماشاگران گفت: تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر یکی از تعریف شده ترین تالارهای نمایشی تئاتر کشور است و امشب من خوشحالم که این افتخار نصیبم شد تا در یکی از ارزشمندترین تالارهای نمایشی کشورمان نمایشی را روی صحنه ببرم. و البته امیدوارم که تئاتر شهر به عنوان اصلی ترین مجموعه نمایشی کشور بعد از پایان عملیات بازسازی هر چه زودتر رونق خود را به دست آورد.

وی ادامه داد: من در اجرای این اثر نمایشی شانس بسیار خوبی داشتم که با یک تیم کاملا حرفه ای و درجه یک همکاری داشته باشم. گروهی که از نویسنده ، بازیگر ، طراح صحنه ، طراح لباس و آهنگساز تا عوامل پشت صحنه همگی از حرفه ای ترین هنرمندان عرصه تئاتر کشور بودند .

کارگردان نمایش « سه جلسه ی تراپی» تصریح کرد: من امشب با افتخار تمام ، در کنار همگی اعضای گروه اجرایی نمایش « سه جلسه ی تراپی»، همه اجراهای این اثر را به استادم حمید سمندریان تقدیم می کنم و از همه شما تماشاگران فهیم تئاتر تشکر می کنم که در طول اجراهای این نمایش همراه بسیار شایسته ای برای ما بودید.

نظر شما