عکس های «مثبت و منفی ۳۳ درجه» در نمایشگاه قرآن کریم

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۰:۱۸
کد خبر: ۲۹۷۰۷۰
عکس های «مثبت و منفی ۳۳ درجه» در نمایشگاه قرآن کریم
دو اثر از مهربان مهربانی عکاس بین المللی با عنوان «مثبت و منفی ۳۳ درجه» در بیست وسومین نمایشگاه قرآن کریم به نمایش در آمده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، دو اثر از مهربان مهربانی عکاس بین المللی با عنوان «مثبت و منفی ۳۳ درجه» در بیست وسومین نمایشگاه قرآن کریم به نمایش در آمده است.

مهربان مهربانی عکاس، که دو اثرش در نمایشگاه به نمایش در آمده است، در این زمینه گفت: یکی از آثار من آبستره و دیگری سنتی ایرانی است که در یکی از کویرهای ایران گرفته شده و عنوان آن «کلبه های کویر» است.

مهربانی درباره مفاهیم دو اثرش گفت: این دو اثر مربوط به نمایشگاهی است که عنوانش «مثبت و منفی ۳۳ درجه» بود. بخشی ازاین عکس ها مربوط به سرمای زیر ۴۰ درجه کانادا است و بخشی نیز مربوط به عکس های کویرهای ایران و گرمای بالای ۴۰ درجه است.

این هنرمند ارتباط گرفتن با آثار هنری را یک فرایند درونی دانست و گفت: باتوجه به پیش زمینه های ذهنی و تجربه های زیسته هر فردی، انسان ها با آثار هنری ارتباط برقرار می کنند. بنابراین نمی توان برای آثار هنری ارزش گذاری کرد و آنها را با هم مقایسه کرد. هر اثری در جایگاه خودش ارزشمند است، هنرمندان هم همواره در حال رشداند و آثار دوره های مختلف سنی یک هنرمند گاه تفاوت های فاحشی با هم دارد.

مهربانی در پایان درباره میزبان توانمندی هنر برای انتفال مفاهیم قرآنی گفت: هنر ظرفیت های بسیاری در این زمینه دارد چرا که قرآن خود هنر است و آثاری که اینجا وجود دارد ابزارهای هنرند، می توان ایدئولوژی و مفاهیم قرآنی را از طریق ابزار هنر بیان کرد، حتی در قالب آبستره (هنر انتزاعی) می توان به بیان مفاهیم قرآنی پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز