اهدا جوایز ۱۰ میلیونی به انیمیشن‌های ضد تروریست

۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۸۷۹۰
اهدا جوایز ۱۰ میلیونی به انیمیشن‌های ضد تروریست
در بخش مسابقه ملی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، انیمیشن‌های کوتاه ۳ دقیقه‌ای با مضامین ضد افراطی‌گری و تروریسم جوایز نقدی ۱۰ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، با توجه به نگاه ویژه برگزارکنندگان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به مطرح‌شدن مضامین ضد افراطی‌گری، نفی خشونت و ستایش صلح و دوستی در میان مردم سراسر جهان، ‌بخش ویژه انیمیشن‌های کوتاه ۳ دقیقه‌ای با مضامین ضد افراطی‌گری و تروریسم به مجموعه بخش‌های مسابقه این جشنواره اضافه شد.

براساس این گزارش انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران در نظر دارند علاوه بر اهدای جایزه ۳ هزار یورویی بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره با موضوع جهانی عاری از خشونت، جوایز نقدی ۱۰ میلییون تومانی به انیمیشن های کوتاه ۳ دقیقه ای در بخش ملی با مضامینی ضد افراطی‌گری و تروریستی اهدا کند.

 این بخش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با عنوان دست‌های پنهان در خصوص نقش قدرت‌های پشت پرده که تخم نفاق و تفرقه را در بین مردم می‌کارند به سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اضافه شده است.

آخرین‌ مهلت ارسال آثار در این بخش تا آخر شهریور ماه اعلام شده است. همچنین سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز