جوایز اصلی جشنواره «یوتا» به فیلم «ماجرای یک شب بارانی» اهدا شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۶:۳۳
کد خبر: ۲۹۸۷۹۵
جوایز اصلی جشنواره «یوتا» به فیلم «ماجرای یک شب بارانی» اهدا شد
فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» ساخته مهدی فرد قادری برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم و جایزه منتخب تماشاگران از جشنواره «یوتا» آمریکا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان تهران موفق به دریافت جایزه بزرگ به‌عنوان بهترین فیلم جشنواره «از فیلم دیدن نترس» ایالت «یوتا» آمریکا شد.

در این جشنواره که سالانه هشتاد هزار آمریکایی از آن دیدن می‌کنند جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران نیز به «ماجرای یک شب بارانی» اختصاص پیدا کرد. این جشنواره که هرساله در شهر سالک لیک و در زمینه‌های سینما، تئاتر و موسیقی برگزار می‌شود یکی از معتبرترین جشنواره‌های هنری غرب آمریکا محسوب می‌شود و امسال تنها چهل فیلم را از سراسر جهان در بخش مسابقه جشنواره به نمایش در آمدند.

«ماجرای یک شب بارانی» پیش از این ضمن کاندید شدن در چهار رشته جوایز آکادمی واشنگتن و دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره‌های «سینمای جدید» هالیوود و «کلونی» اوهایو، در بخش مسابقه جشنواره‌های «ریورساید» کالیفرنیا و «کان» فیلادلفیا به نمایش در آمده است، سومین فیلم تک پلان مهدی فرد قادری پس از فیلم‌های کوتاه «تناوب» و «دایره‌های معکوس» است و به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان تهران تولید شده است.

جشنواره فیلم «یوتا» از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ ژوئن در آمریکا برگزار شد.

نظر شما