محمد رحمانیان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری برنا :

من همان رحمانیان سابق هستم ،ممیزی ها بر من تاثیری نداشت

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۳:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۰۳۱
من همان رحمانیان سابق هستم ،ممیزی ها بر من تاثیری نداشت
نشست خبری نمایش «هامون بازها» به کارگردانی محمد رحمانیان صبح امروز در تالار وحدت با حضور عوامل آن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تئاتر خبرگزاری برنا، محمد رحمانیان در نشست خبری نمایش «هامون بازها» که صبح امروز 21 تیرماه در تالار وحدت برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درباره اینکه رد پای پررنگ موسیقی در آثار اخیر شما ربطی به مهاجرت کوتاه مدت به خارج از کشور داشته یا خیر گفت: من در مدتی که خارج از کشور بودم سرگرم بازنویسی نمایش نامه هایی شدم که قبل از سفرم به خارج از کشور با اشکالاتی در زمان اجرا مواجه شد و یا کارهایی که به دلیل ممیزی و سانسور اجازه اجرا نگرفت.

وی افزود: من همان محمد رحمانیان سابق هستم، هنوز عاشق تئاتر و نمایش که برای اعتلای آن همچنان تلاش می کنم. من قبل از سفر به خارج از کشور نمایشنامه های متعددی را می خواستم روی صحنه ببرم که مثل آثار اخیرم موسیقی محور بودند ولی به دلایل مختلف روی صحنه نرفتند و دیده نشدند به این دلیل است که بسیاری فکر می کنند من اخیرا موسیقی را محور کارهایم قرار دادم در صورتی که اینگونه نیست.

وی در پایان جواب این سوال گفت: در قحطی جریان موسیقی و کمبود نشاط اجتماعی «هامون بازها» را فرصتی برای شاد کردن مردم می دانم گرچه در سال های اخیر فضای بازتر و با نشاط تری را در زمینه تئاتر کشور مشاهده کردم به خصوص مسوولین این حوزه که سعی در تعامل سازنده با فعالان عرصه نمایش کشور دارند برای همه ما که سال هاست در این عرصه فعالیم دلگرم کننده است و جای امیدواری دارد. امیدوارم «هامون بازها» بتواند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد و در طول روزهای اجرا اولین هدفی که به آن دست پیدا می کنیم این باشد که بتوانیم یک شادی اجتماعی در سطح گسترده را اول در عرصه نمایش و بعد در بین مردم به وجود بیاوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز