۷۱ اثر نمایشی در پنج ماه گذشته مورد حمایت مالی قرار گرفتند

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۲:۵۶
کد خبر: ۲۹۹۱۲۳
۷۱ اثر نمایشی در پنج ماه گذشته مورد حمایت مالی قرار گرفتند
طبق نظر اداره کل هنرهای نمایشی و حمایت های معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 71 اثر نمایشی با مبلغ یک میلیارد و نود میلیون تومان در پنج ماه گذشته حمایت صورت شد.

بهگزارش خبرگزاری برنا، از ابتدای سال جاری از 34 اثر نمایشی که در تالارهای حرفه ای به صحنه رفته اند با مبلغی بالغ بر 500 میلیون تومان حمایت مالی صورت گرفته است.

همچنین انجمن هنرهای نمایشی ایران با تمامی آثار معرفی شده از سوی مدیران تالارهای تحت پوشش اداره کل هنرهای نمایشی که تا پیش از آغاز سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه خواهند رفت و در جدول اجرایی تالارهای مربوطه قرار گرفته اند تا پایان شهریور ماه قرارداد حمایت از تولید منعقد خواهد کرد.

گفتنی است در اسفند ماه گذشته نیز 590 میلیون تومان بابت باقی مانده مطالبات 37 گروه نمایشی که آثارشان در سال 93 در تالارهای تحت پوشش اداره کل هنرهای نمایشی اجرا شده بود پرداخت گردید.

گفتنی است،  میزان حمایت از تمامی آثار نمایشی معرفی شده از سوی مدیران تالارهای تحت پوشش اداره کل هنرهای نمایشی که تا پیش از آغاز جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شود، میزان حمایت حداکثر تا شهریور اعلام و نسبت به عقد قرارداد آنها توسط انجمن هنرهای نمایشی اقدام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز