«خداحافظی طولانی» از امروز در سینماهای کشور اکران می شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۴:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۹۶۱
«خداحافظی طولانی» از امروز در سینماهای کشور اکران می شود
فیلم سینمایی خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن از امروز اکران خود را آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی علی حضرتی با بازی سعید آقاخانی، ساره بیات ،میترا حجار و نادر فلاح که در جشنواره سی و سوم در هفت رشته کاندید دریافت سیمرغ شد و سیمرغ بهترین بازیگر مرد، بهترین طراحی لباس و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد، از امروز چهارشنبه 24 تیرماه در سینماهای کشور به سرگروهی اریکه ایرانیان اکران می شود.

 

داستان «خداحافظی طولانی» عاشقانه‌ای در فضای کارگری و صنعتی است و ماجرای مردی را روایت می‌کند که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاهش می‌کنند. مرد که درگیر یک رابطه عاطفی است برای تداوم عشق و زندگی باید بر این بحران غلبه کند.

عوامل فیلم خداحافظی طولانی عبارتند از: نویسنده: اصغر عبداللهی، تدوین: ژیلا ایپکچی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیاری نیک، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، صدابردار: امیر نوبخت، طراح گریم: میشا جودت، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تولید: میثم کائد، صداگذاری و میکس:ایرج شهزادی، موسیقی:ایمان وزیری، عکس:مریم تخت کشیان، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای :شیوا آبا، سرمایه‌گذار و مجری طرح: علی حضرتی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز