تا باد چنین بادا؛

محسن امیریوسفی: توافق هسته ای سرآغار اتفاقات مثبتی است که منتظرش بودیم

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۲:۰۷
کد خبر: ۳۰۰۰۳۵
محسن امیریوسفی: توافق هسته ای سرآغار اتفاقات مثبتی است که منتظرش بودیم
محسن امیر یوسفی گفت: امضای توافقنامه هسته ای سرآغاز مثبت تمام اتفاقاتی بود که این سال ها انتظارش را می کشیدیم که این موفقیت البته با توجه به درایت، سواد و آگاهی آقای ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای دور از ذهن نبود

محسن امیریوسفی کارگردان سینما درباره تاثیر امضای توافقنامه هسته ای بر فضای سینمای کشور به خبرنگار برنا گفت: وقتی یک درخت بعد از مدت ها تلاش باغبانش به ثمر می نشیند درخت های دیگر موجود در باغ نیز با تاثیر از باروری آن گیاه به میوه های بیشتری می رسند. شاید بتوان این مثال را برای جو حال حاضر جامعه در کشور ایران زد. امضای توافقنامه هسته ای به طور حتم تاثیر مثبتی بر جامعه خواهد گذاشت و همانطور که این روزها شادی مضاعف مردم را به دنبال داشته فضای امیدواری و نشاط را به فضای فرهنگ و هنر کشور نیز وارد می کند.

وی ادامه داد: امضای توافقنامه هسته ای سرآغاز مثبت تمام اتفاقاتی بود که این سال ها انتظارش را می کشیدیم که این موفقیت البته با توجه به درایت، سواد و آگاهی آقای ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای دور از ذهن نبود و می شد آن را پیش بینی کرد. باعث خوشحالی و افتخار من است که به عنوان یک ایرانی امروز شاهد به ثمر نشستن زحمات سیاستمداران آگاه کشورم و صبر بی نظیر هموطنانم باشم. امیدوارم این صبر و شعور ایرانیان مورد قدردانی قرار بگیرد و امضای این توافقنامه اولین تاثیر مثبتش را بر سفره و جیب مردم بگذارد.

امیریوسفی در پایان گفت: با همه آرزوهای خوبی که برای مردم کشورم دارم در حوزه سینما که عاشقانه و امیدوارانه با تمام سختی هایش آن را دنبال می کنم خالی از امید و آرزو نیستم. توقع دارم که در روزهای آتی و یا شاید به طور بلند مدت چند ماه آینده شاهد گشایش و رونق اقتصادی در حوزه سینما و چرخش چرخ این صنعت به نفع هنرمندان و در راه تعالی هنر سرزمینم باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز