هزینه میلیاردی برای ساخت پرستاره‌ترین مجموعه نمایش خانگی

۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۹:۵۲
کد خبر: ۳۰۰۴۵۲
هزینه میلیاردی برای ساخت پرستاره‌ترین مجموعه نمایش خانگی
«شهرزاد» تازه‌ترین سریال حسن فتحی باتجربه سینما و تلویزیون است که بناست در شبکه خانگی عرضه شود. این سریال با بازی جمعی از ستارگان سینما و تئاتر مرداد ماه امسال در شبکه خانگی توزیع شود. به همین منظور با چند بازیگر این سریال تاریخی گفتگویی شده است که در ادامه می خوانید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ،رامین ناصرنصیر در خصوص حضور خود در این مجموعه گفت: «شهرزاد» تازه‌ترین کار حسن فتحی در نمایش خانگی است که روایت یک داستان ملودرام عشقی – جنایی پر از حوادث مختلف در دهه 30 و کودتای 28 مرداد را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به سابقه فعالیت در سریال‌های نمایش خانگی مهران مدیری عنوان کرد: برای یک بازیگر فرق نمی‌کند که در سریال‌های تلویزیونی ایفای نقش کند یا سریال‌های نمایش خانگی. مهم ایفای نقش به بهترین شکل است.

 

علی نصیریان در خصوص ایفای نقش در سریال «شهرزاد» گفت: با توجه به سابقه کاری حسن فتحی در سریال‌های «میوه ممنوعه» و «مدار صفر درجه»، سریال «شهرزاد»  را کاری بسیار قوی و جذاب می‌بینم که کمتر از سریال‌های تلویزیونی نیست.

 

وی با بیان این که این سریال از محتوا و جذابیت خوبی برخوردار است، بیان کرد: وجود کار گروهی بسیار قوی در این سریال می‌تواند در  مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای خوب باشد.

 

فریبا متخصص در رابطه با سریال پرستاره «شهرزاد»  گفت: با توجه به اولین تجربه من در کار نمایش خانگی از بازی در سریال و همکاری با آقای فتحی بسیار خرسندم،‌ زیرا «شهرزاد»  نسبت به کارهای قبلی وی بسیار عالی است.

 

وی در خصوص مزان استقبال مردمی از این مجموعه گفت: باید با استقبال مردم مواجه شود، زیرا طی چند سال گذشته بینندگان شبکه‌های نمایش خانگی به دلایل مختلفی استقبال خوبی از نداشتند.

 

متخصص با اشاره به پیچیدگی داستان و ملودرام آن اظهرا داشت: سریال «شهرزاد»  خیلی غریب نیست و اتفاقاتی که در جامعه الان وجود دارد نظیر آن را ما در دهه سی مشاهده کردیم.

 

وی با توجه به نقش مادر خانواده هاشم نهاوندی گفت: این سریال یکی از پرستاره‌ترین بازیگرانی است که در خود بازیگران تئاتر جوان و پیشکسوت را جای داده است.

 

متخصص در پایان افزود: سریال دقیقاً یک ماه دیگر به شبکه خانگی می‌آید که ده قسمت اول آن آماده پخش است.

 

محمود پاک‌نیت که نقش پدر شهرزاد را در سریال دارد، گفت: این سریال تاریخی با مخارج فراوان که دو نفر برای آن سرمایه گذاشتن در شهرک سینمایی غزالی ساخته شد.

 

وی افزود: با توجه به گروه قوی بازیگران مجموعه قسمت‌های اول آن بیننده را جذب خود می‌کند.

 

پاک نیت با توجه به سرمایه‌گذاران این سریال که هزینه‌ای بالغ بر 14 میلیارد داشته گفت: سریال به مقطعی از تاریخ می‌پردازد که مونتاژ عالی آن در حال اتمام است.

 

وی افزود: در این سریال تحلیل‌های فراوانی وجود دارد که ذهن مخاطب را درگیر مسائل مختلفی می‌کند که مطمئن این کار حسن فتحی مثل تمام کارهای قبلی وی از جذابیت بالایی برخوردار است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز