پخش «دندون طلا» از ۱۲ مرداد همراه با پشت صحنه و مراسم رونمایی

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۵:۵۶
کد خبر: ۳۰۴۱۸۳
پخش «دندون طلا» از ۱۲ مرداد همراه با پشت صحنه و مراسم رونمایی
مینی سریال «دندون طلا» اثری از داوود میرباقری از 12 مرداد ماه مرداد ماه وارد بازار شبکه نمایش خانگی می شود و پس از آن نیز تا پایان مجموعه هر 10 روز یکبار پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مینی سریال «دندون طلا» 18 اسفند ماه در یکی از سینماهای قدیمی حوالی جنوب تهران کلید خورد و پس از نزدیک به چهار ماه فیلمبرداری، چهارم تیر ماه در دانشکده سینما تئاتر به پایان رسید.

مراحل فنی مجموعه همزمان با فیلمبرداری آغاز شد و هم اکنون قسمت ها آماده برای پخش است و هر 10 روز یکبار پس از 12 مرداد ماه وارد بازار می شود.

در هر قسمت، بخش هایی از پشت صحنه نیز به نمایش در می آید. همچنین در قسمت هایی ابتدایی مراسم رونمایی از این مجموعه که 31 تیر ماه با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد نیز گنجانده شده است.

همچنین خواننده تیتراژ پایانی «دندون طلا» سپنتا مجتهدزاده است که اولین تجربه وی در این عرصه محسوب می شود.

هنگامه مفید شاعر و نویسنده پیشکسوت و برجسته  نیز ترانه سرایی مینی سریال «دندون طلا» را برعهده دارد .

در خلاصه قسمت اول این مجموعه که 12 مرداد ماه پخش می شود، آمده است: نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره گردی و دست فروشی است. او با پاسبانی به جرم سعد معبر کردن درگیر شده و پا به فرار می گذارد و به قهوه خانه ای پناه می برد که پاتوق عده ای از لات و لوت های شهر است، صاحب قهوه خانه شخصی است بنام قنبر دیزل (ملقب به «دندون طلا» ) که به نیر پناه می دهد...

بازیگران «دندون طلا» عبارتند از:مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، سیامک صفری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان،محسن قاضی مرادی و با حضور باران کوثری.

از عوامل تولید «دندون طلا» می توان به نویسنده و کارگردان:داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری:سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح گریم:کامران خلج، تدوین:بهزاد مصلح، صدابردار:رشید دانشمند، صداگذار:آرش قاسمی، موسیقی:فردین خلعتبری، دستیار کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد رحمانی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عکاس:مانی لطفی زاده، مشاور اقتصادی:برهان دارابی، دستیار تهیه:ایمان میرباقری، مدیر تدارکات:حامد پرهیز، مدیر تولید:مهدی بدرلو، مجری طرح:مجید مطلبی و تهیه کننده:مهران برومند اشاره کرد.

نظر شما