انیمیشن ۱۰۰۰ قسمتی یوز ایرانی تولید می‌شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۳:۵۷
کد خبر: ۳۰۴۸۴۷
انیمیشن ۱۰۰۰ قسمتی یوز ایرانی تولید می‌شود
انیمیشن هزار قسمتی «یوز ایرانی» در مرکز پویانمایی صبا تولید می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، انیمیشن هزار قسمتی «یوز ایرانی» در مرکز پویانمایی صبا تولید می‌شود.

مهدی دهقان‌نیری، مدیر گروه کودک این مرکز درباره این مجموعهگفت: پیش‌تولید این مجموعه که در قالب دو بعدی ساخته خواهد شد از اواخر مرداد آغاز می‌شود. این انیمیشن زندگی یوزپلنگ ایرانی را در مناطق مختلف کشور و در برخورد با حیوانات زیست‌محیطی ایران به تصویر می‌کشد.

وی درباره دیگر تولیدات این مرکز توضیح داد:‌ انیمیشن «سینا» هم با موضوع تاریخی ـ علمی در 15 قسمت در این مرکز در مرحله نگارش است. انیمیشن «توپک و تراب» در 13 قسمت، فصل دوم «آقا معلم و بچه‌ها» در 26قسمت و «مسافری از دور دورها» در 26 قسمت از جمله کارهایی است که در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و قرار است بزودی ساخته شود. مدیر گروه کودک مرکز پویانمایی صبا با اشاره به ساخت انیمیشن موزیکال «شادمانه» افزود: این انیمیشن به سرودهای قدیمی می‌پردازد.

وی با اشاره به ساخت انیمیشن «ابزار ماهی‌ها» ‌در 26 قسمت پنچ دقیقه‌ای گفت:‌ این انیمیشن از اول مهر از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت.

فصل پنجم «این چیه» ، «مثل‌ها»، «رستوران جنگلی»، فصل پنجم «خانه ما»، «آقای دانی»،«ماهی بادکنکی»، «زیبای موزه» و«روباه کلک و خروس زیرک» دیگر انیمیشن‌هایی هستند که برای مهر آماده پخش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز