فیلم جدید ناصر محمدی با تکمیل عوامل کلید می‌خورد

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۳:۴۰
کد خبر: ۳۰۵۲۴۲
فیلم جدید ناصر محمدی با تکمیل عوامل کلید می‌خورد
پیش تولید فیلم «...عطر تلخ» آخرین فیلم بلند سینمایی «ناصر محمدی» با عقد قرارداد «همایون ارشادی» بازیگر، «علی محمدزاده» مدیر فیلمبرداری و «علی مردانی» مجری طرح، ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیش تولید «...عطر تلخ» که از ماه گذشته آغاز شده بود، ادامه دارد و تاکنون حضور «همایون ارشادی» در جمع بازیگران فیلم قطعی شده و او قرارداد بازی در یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را امضا کرده است. همچنین با دو بازیگر زن مطرح سینمای ایران نیز برای حضور در فیلم صحبت شده که به زودی خبر حضورشان رسانه‌ای خواهد شد.

از عوامل فنی پشت دوربین، «علی محمدزاده» به عنوان مدیر فیلمبرداری و «علی مردانی» به عنوان مجری طرح با فیلم قرارداد بسته‌اند.

بنا بر این گزارش، «ناصر محمدی» کارگردان پرسابقه سینمای ایران، فیلم «...عطر تلخ» را به تهیه‌کنندگی خودش و براساس فیلمنامه‌ای از «علیرضا اخلاقی» در ژانر ملودرام اجتماعی کلید خواهد زد.

در نوشته‌ای که به جای خلاصه داستان «...عطر تلخ» در نظر گرفته شده، آمده است:

«حادثه‌ای بود، باشکوه، گرم و ناگهانی. آرام به چهره روحم «گلاب نم» می‌زد و من با آخرین رمقم نگاه می‌کردم و... دلم پر شد از نشاطی همیشگی. هیچ نگفت و من هرگز نفهمیدم که رنگ نگاهش چگونه دم می‌زد از عشق... و اما، عشق ...»

پیش تولید این فیلم تا اواخر مرداد با تکمیل گروه فنی و بازیگران به پایان خواهد رسید و فیلم از شهریور ماه جلوی دوربین خواهد رفت. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز