«۳۱۶» با دوبله همزمان روی پرده سینما فرهنگ می‌رود

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۲:۰۰
کد خبر: ۳۰۵۵۹۲
«۳۱۶» با دوبله همزمان روی پرده سینما فرهنگ می‌رود
فیلم سینمایی «316» دومین ساخته پیمان حقانی، روز جمعه 16 مرداد با دوبله همزمان توسط یکی از دوبلورهای جوان روی پرده سینما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، « 316» عنوان تازه ترین ساخته پیمان حقانی است که این فیلم این روزها در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است و بنا بر اعلام دفتر گروه سینمایی هنر و تجربه این فیلم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و از فروش نسبتا خوبی برخوردار است.

عوامل فیلم «316» برای احترام به مخاطبان و در راستای برنامه ریزی های قبلی تصمیم گرفتند که طی یک اکران در سینماهای مردمی، از سارا جامعی دوبلور جوان دعوت کنند تا برای اولین بار، فیلم «316» را به صورت همزمان با پخش فیلم دوبله کند و روایتگر قصه «316» باشد.

تازه ترین ساخته پیمان حقانی فیلمی است که قصه آن از طریق دست ها، پاها و کفش ها روایت می شود و هیچ بازیگری ندارد و یک راوی قصه را به صورت نریشن روایت می‌کند.

سارا جامعی از دوبلوران جوان در حوزه سینما و عضو انجمن صنفی گویندگان جوان است و دوبله فیلم های انیمیشنی هم چون «ماداگاسکار» ، «نگهبانان قصه ها»، «بن تن»، «قهرمان دردسرساز» و «عصریخبندان4 » را در کارنامه خود دارد.

این برنامه با حضور عوامل فیلم « 316» روز جمعه 16 مردادماه ساعت 19:30 در سینما فرهنگ برگزار می‌شود و علاقه مندن می توانند بلیت های این اکران را تهیه کنند و در مراسم حضور داشته باشند.

«316» فیلمی است که چهره بازیگرانش دیده نمی‌شود و روایت قصه بر عهده کفش ها، دست ها و پاها است، کفش هایی که از به دنیا آمدن تا زمان مرگ با ما هستند و شاید ما به آن ها اهمیتی ندهیم و ساده از کنار آن ها عبور کنیم.

عوامل اصلی فیلم «316» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان حقانی، نویسندگان فیلمنامه: حمیدرضا کشانی و پیمان حقانی، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: هایده صفی یاری، مجری طرح : بهناز اسکندرنژاد، طراحی صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، موسیقی: مهیار افشار، صداگذاری : ایرج شهزادی، حیدر نجفی، مدیر تولید : عبدالرضا اخوان ، بهرنگ سنجابی، اصلاح رنگ و نور و سازنده تیزر: ایمان تحسین، برنامه ریز: علی تیموری، دستیاران کارگردان: علی اعلایی نژاد ، بشیر اصلانیان، پریا صادق بیگی، دستیار تهیه کننده : پیام حقانی، مدیر تدارکات: محمد کشانی، جلوه های ویژه کامپیوتری: سعید زارع، پدرام صادق بیگی، راوی: سارا وزیر زاده، گرافیست: پگاه گلدوست، مهتاب افشار، مشاور رسانه ای: سام بهشتی و عکاس: سید سجاد سلیمانی. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز