بلیت نمایش «کافه فرانسه» همه روزه برای دانشجویان تخفیف دار شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۷:۰۵
کد خبر: ۳۰۵۵۹۵
بلیت نمایش «کافه فرانسه» همه روزه برای دانشجویان تخفیف دار شد
نمایش"کافه فرانسه" با هدف فراهم آوردن زمینه مناسبتر برای دیدار دانشجویان از این نمایش و با موافقت مدیر مجموعه تئاتر باران، دانشجویان همه رشته های تحصیلی می توانند در همه روزهای هفته با تهیه بلیت با 40درصد تخفیف به تماشای"کافه فرانسه" بنشینند.

به گزارش خبرگزاری برنا، دانشجویان می بایست با ارائه کارت دانشجویی معتبر حداقل 45 دقیقه قبل از شروع نمایش با مراجعه حضوری به گیشه فروش تئاتر باران، بلیت نمایش "کافه فرانسه" را در تمام روزهای هفته تا پایان اجرا با تخفیف تهیه و از این نمایش دیدار کنند.

نمایش «کافه فرانسه» بر اساس قصه‌ای از امیرحسین چهل‌تن به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر است که از 5 مردادماه در تماشاخانه «باران» اجرا می‌شود.

«کافه فرانسه» روایت دو جامعه‌شناس ایرانی در فرانسه است که جامعه شناس نیستند؛ روایت دو با سواد ایرانی در فرانسه است که باسواد نیستند؛ روایت دو نویسنده ایرانی در فرانسه است که نویسنده نیستند!

حمیدرضا نعیمی، آیدا آب‌پرور و مهران رنجبر بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش هم عبارتند از: طراح صحنه و لباس: مهران رنجبر، طراح نور: آیدا آب‌پرور، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آرش فصیح، منشی صحنه: روژان کردنژاد، مدیر صحنه: حافظ وقار کاشانی، دستیار صحنه: امیرحسین میرزایی، اجرای دکور: محمد حسین نفری آزاد، عکس و تیزر: رضا موسوی، سینا عدلی، طراح پوستر و بروشور: گروه مادوتا با الهام از بنکسی و مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز