آزاده صمدی و پریوش نظریه به عالیجناب پیوستند

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۲:۲۸
کد خبر: ۳۰۶۰۶۵
آزاده صمدی و پریوش نظریه به عالیجناب پیوستند
جدیدترین خبر از سریال شبکه خانگی عالیجناب که قرار است سام قریبیان آن را کارگردانی کند این است که آزاده صمدی و پریوش نظریه به آن ملحق شدند. این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و طبق برنامه ریزی از اوایل شهریور فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  جدیدترین خبر از سریال شبکه خانگی عالیجناب که قرار است سام قریبیان آن را کارگردانی کند این است که آزاده صمدی و پریوش نظریه به آن ملحق شدند.


این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و طبق برنامه ریزی از اوایل شهریور فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

پیش از این حسین پاکدل،بابک حمیدیان سحر دولتشاهی،سعید آقاخانی،احسان کرمی و لیلا اوتادی نیزگروه عالیجناب پیوسته بودند.

از عوامل پشت دوربین به میثم کائد مدیر تولید،کوهیار کلاری فیلمبردار،سیامک کاری نژآد طراح صحنه ، عادل معصومیان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، بهرام دهقانی تدوین، حبیب مجیدی عکاس، مهناز غنی طراح لباس و شیوا آبا مشاور رسانه یی پروژه می توان اشاره کرد.
عالیجناب» در قالب سریال ۶ قسمتی با مضمونی اجتماعی توسط قریبیان نوشته و ساخته شود صورت اپیزودیک نخواهد بود و داستانی ادامه‌دار دارد.
 
سام قریبیان در جشنواره بین الملل  فجر امسال با فیلم 360 درجه حضور داشت که هنوز به اکران عمومی درنیامده است.
 
مسعود ردایی که مشترکا با علی حضرتی تهیه کنندگی این سریال به عهده دارد در حال حاضر تهیه کننده فیلم سینمایی نسیم به کارگردانی پرویز شهبازی است که چندروز قبل فیلمبرداری آن به پایان رسید و سه بیگانه ساخته مهدی مظلومی نیز از هفته آینده به تهیه کنندگی او به نمایش در می آید،علی حضرتی نیز خداحافظی طولانی را روی پرده اکران دارد که در جشنواره سی و سوم مورد تحسین اهالی سینما و منتقدین قرار گرفت و دو سیمرغ و یک دیپلم افتخار نیز از آن خود کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز