ابوالحسن داوودی در گفت و گو با برنا:

خبرنگاران با عشق، سخت ترین کار دنیا را انجام می دهند

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۲:۰۰
کد خبر: ۳۰۶۴۵۰
خبرنگاران با عشق، سخت ترین کار دنیا را انجام می دهند
فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران با تبریک روزخبرنگار گفت: اهالی رسانه با عشق و تلاش یکی از سخت ترین کار دنیا را انجام می دهند گرچه هیچ وقت حق و حقوق آن ها به درستی ادا نشده است.

ابوالحسن داوودی فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: اول از همه دوست دارم این روز را به تمام تلاش گران عرصه مطبوعات و قلم تبریک بگویم و امیدوارم مثل این روز خاص که همه به یاد خبرنگاران هستند بتوانیم روزهایی را شاهد باشیم که گویی تمام سال روز خبرنگار است.

کارگردان رخ دیوانه افزود: همه می دانند که خبرنگاران با توجه به سختی کار و ریسکی که در دوران حرفه ای کاری خود سپری می کنند متاسفانه بعضی از آن ها بعد از بازنشستگی و اتمام دوران کار حرفه ای خود شرایط رفاهی و معیشتی خوبی ندارند. امیدوارم مسوولین وزارت ارشاد و وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی بتوانند با پیگیری این مشکلات را برای آن ها حل کنند تا دیگر این قشر زحمتکش دغدغه مالی و حتی در حوزه حرفه ای و کاری خود نداشته باشند.

داوودی در پایان گفت: قطعا کشور پیشرفته، رسانه و مطبوعات آزاد و پیشرفته دارد. اگر ما بخواهیم در حوزه فرهنگ و هنر بیشتر از قبل جلو برویم و پیشرفت کنیم باید مطبوعات که خود  رکن چهارم دموکراسی است به کمک ما بیاید و در کنار هم بتوانیم روزهای درخشانی را در این حوزه رقم بزنیم که خدا را شکر تا به امروز چنین بوده و اهالی دلسوز رسانه و مطبوعات با تلاش بی وقفه خود روزهایی را در کنار ما بودند که بیشتر از ما برای این حوزه تلاش می کردند و دلسوزانه سعی می کردند مشکلات سینماگران و فعالان هنر را مطرح کنند که به وسیله آن بتوان این موانع را از سر راه برداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز