مونا احمدی بازیگر نمایش « شنیدن»؛

کارگردانان به بازیگران نسل جدید تئاتر ایران بیشتر اعتماد کنند

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱:۳۰
کد خبر: ۳۰۶۷۸۰
کارگردانان به بازیگران نسل جدید تئاتر ایران بیشتر اعتماد کنند
بازیگر نمایش « شنیدن» معتقد است اعتماد امیررضا کوهستانی به بازیگران نسل جدید در یک نمایش حرفه ای ، مقدمه ای برای معرفی بازیگران کمتر شناخته شده در تئاتر ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مونا احمدی با بیان این مطلب افزود: من همواره به عنوان یک مخاطب کارهای امیر رضا کوهستانی را در تالارهای مختلف نمایشی دنبال می کردم و اکنون بسیار خوشحالم که این بار تجربه همکاری با این کارگردان بزرگ تئاتر ایران به عنوان بازیگر یکی از نمایش های او را بر عهده دارم.  این حس بسیار خوبی است که وقتی زمانی مخاطب آثار یک کارگردان مطرح تئاتر ایران هستی، این بار بتوانی به عنوان بازیگر تجربه بسیار ارزشمندی را با او داشته باشی.

وی ادامه داد: بازی در یک اثر نمایشی که در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته باشد برای هر بازیگری تجربه بینهایت ارزشمندی است، زیرا این مکان به نوعی گسترده ترین طیف تماشاگر را پوشش می دهد یعنی وقتی یک تماشاگر در این مجموعه ارزشمند به تماشای نمایشی می نشیند باید بدانیم که او به ریز ترین حرکات بازیگران نیز توجه می کند، از این جهت بازی در چنین فضایی علاوه بر اینکه می تواند تجربه ای بسیار گرانبها و ارزشمند تلقی شود، تجربه بسیار سختی است که امیدوارم تا پایان روز اجرا از آن موفق عبور کنم.

این بازیگر جوان تئاتر با اشاره به استقبال قابل توجه تماشاگران از نمایش «شنیدن» توضیح داد: خوشبختانه استقبال خوب تماشاگران از نمایش که باعث شده ما در چندین نوبت اضافه نیز میزبان تماشاگران باشیم، به اعتقاد من هم انرژی خوبی برای ما بوده و هم می تواند به عنوان اتفاقی جالب توجه در تئاتر ایران مورد بررسی قرار گیرد. ضمن اینکه همکاری با یک تیم کاملا حرفه ای و خوب در این مدت تجربه های زیادی را به من آموخت که هیچگاه آن را فراموش نخواهم کرد.

احمدی گفت: من بسیار خوشحالم که امیررضا کوهستانی به من و آیناز آذرهوش اعتماد کرد و نقش های به این سختی را به عهده ما گذاشت. من فکر می کنم این اعتماد می تواند اتفاق خوبی برای ادامه کار بازیگران نسل جدید تئاتر ایران باشد. اینکه یک کارگردان با سابقه بیاید و در کنار دو بازیگر حرفه ای مانند الهام کردا و مهین صدری به دو بازیگر از نسل جدید تئاتر ایران اعتماد و در یک جسارت مثال زدنی از آنها برای بازی در یک نمایش حرفه ای استفاده کند می تواند را ه را برای دیگر کارگردانان باز کند که بیایند و از این به بعد به بازیگران جوان، مستعد و کمتر شناخته شده استفاده بیشتری کنند. من معتقدم تئاتر ایران نیازمند اتفاقات تازه تری در عرصه بازیگری است. اتفاقاتی که جسارت کارگردان در اعتماد به بازیگران نسل جدید مقدمه آن خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز