نخستین جشنواره بین‌المللی صلح و وحدت در اصفهان برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۹:۰۷
کد خبر: ۳۰۸۶۵۶
نخستین جشنواره بین‌المللی صلح و وحدت در اصفهان برگزار می‌شود
نخستین جشنواره بین‌المللی صلح و وحدت ویژه کودکان و نوجوانان ادیان الهی با شعارکودک، صلح، وحدت در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ،  نخستین جشنواره بین‌المللی صلح و وحدت کودکان و نوجوانان استان اصفهان از 27 تا 29مرداد با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای خلیفه گری ارامنه، شهرداری، آموزش و پرورش و دبیرخانه ادیان توحیدی برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه این جشنواره  روز سه شنبه 27 مرداد در کلیسای حضرت مریم(س) باخواندن فرازهایی از کتب آسمانی توسط کودکان و نوجوانان ادیان مختلف و پرواز کبوتران سپید صلح برگزار می‌شود.

کارگاه‌های نقاشی، ماسک‌سازی، بازی‌های محلی، کلاژ، قصه‌گویی ونمایش و سرود،کتاب سازی، کاغذ و تا، از  برنامه‌های جشنواره بین‌المللی صلح و وحدت اصفهان است که با نظارت مربیان و توسط 120 کودک و نوجوان میهمان از کشور ارمنستان و ادیان ساکن در ایران در مدرسه آرمن برای خلق آثاری با موضوع صلح و وحدت تشکیل می شود.

تأکید بر وجود همزیستی مسالمت‌آمیزبین ادیان الهی، اقوام و مذاهب مختلف، مناسبت‌های فرهنگی بین ادیان، انجام فعالیت‌های حقوق بشری در ایران، معرفی ایران به عنوان یک کشور صلح‌ طلب و مبارزه با ایران هراسی از اهداف این جشنواره است.

کارگاه آموزشی صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز ویژه زنان ادیان الهی با مباحثی پیرامون فرزندپروری از برنامه‌های جنبی این جشنواره است که با همکاری دفتر امور زنان استانداری روز پنجشنبه در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است روز پنج شنبه همزمان با اختتامیه جشنواره در مدرسه آرمن، نمایشگاهی از آثار کودکان و نوجوانان پیرامون صلح و وحدت دایر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز