جشنواره نمایش‌نویسی با موضوع فرهنگ رضوی در قزوین برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۶:۵۴
کد خبر: ۳۰۹۱۶۲
جشنواره نمایش‌نویسی با موضوع فرهنگ رضوی در قزوین برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت جشنواره نمایش نویسی با موضوع معارف و فرهنگ رضوی در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، درباره مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دهه کرامت اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 دوره جشنواره فرهنگ رضوی به صورت تخصصی در سطح کشور برگزار می‌کند که استان قزوین میزبان یکی از این جشنواره‌ها است.

وی افزود: در راستای جشنواره‌های فرهنگ رضوی، استان قزوین جشنواره نمایش نویسی در حوزه معارف و فرهنگ رضوی را برگزار می‌کند که امیدواریم این اقدام سبب رضایتمندی و استقبال مردم قزوین شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: فراخوان جشنواره نمایش نویسی با موضوع فرهنگ رضوی از هفت ماه پیش آغاز شده و خوشبختانه این جشنواره تا به امروز با استقبال خوبی رو به رو بوده است.

پرهیزگاری با اشاره به اینکه جشنواره نمایش نویسی با موضع فرهنگ رضوی در دو بخش نمایش نامه کودک و نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در فراخوان‌ها منابع مختلف تولیدی آثار معرفی شده و اساس اولیه متون نمایش، باید منابع مورد نظر باشد.

وی بیان کرد: تا به امروز 130 نمایش نامه به جشنواره نمایش نویسی فرهنگ رضوی رسیده و این آثار در اختیار سه داور کشوری قرار گرفته تا نفرات برگزیده انتخاب شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر فرهنگ رضوی امسال در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در جشنواره تئاتر فرهنگ رضوی که امسال در خراسان رضوی برگزار می‌شود یک گروه تئاتر از قزوین اعزام می‌شوند که امیدواریم با موفقیت این جشنواره را به پایان برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز