طباطبایی در یادداشتی مطرح کرد

«تعبیر وارونه یک رویا» با حمایت سرافراز به سرانجام رسید

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵:۲۴
کد خبر: ۳۰۹۱۹۱
«تعبیر وارونه یک رویا» با حمایت سرافراز به سرانجام رسید
تهیه‌کننده سریال در حال پخش «تعبیر وارونه یک رویا» گفت: حمایت مدیریت جدید سازمان صدا وسیما محمد سرافراز باعث شد که با وجود مشکلات مالی شرایط مناسبی را جهت تولید و پخش این سریال فراهم شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، سید کمال طباطبایی تهیه کننده سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی طی یادداشتی ضمن اعلام پایان تصویربرداری سریال مواردی را به شرح ذیل بیان کرد :

 

"بنام خالق هستی

خدارا شاکرم که بعداز یازده ماه تلاش که درواقع  8 ماه آن مفید بود با وجود تمام مشکلات که عمده‌ترین آن مسایل مالی بود تصویر برداری سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به پایان رسید. که ضرورت ذکر این موضوع حمایت مدیریت جدید سازمان صدا وسیما محمد سرافراز است که با وجود مشکلات مالی شرایط مناسبی را جهت تولید و پخش این سریال فراهم آوردند.

سپس وظیفه خود می‌دانم  که از تلاش‌های کارگردان مجموعه فریدون جیرانی و عوامل خستگی ناپذیر سریال «تعبیر وارونه یک رویا»که در قالب یک تیم منسجم در شرایط بسیار سخت و دشوار زحمت کشیدن نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

با توجه به اینکه هدف فریدون جیرانی و گروه سازنده، ساخت سریالی با مدیوم و استانداردهای بالا و اثری کاملا متفاوت و در نهایت احترام به شعور مخاطب  است و در بُعد محتوا داستانی در قالب یک درام جذاب و هنرمندانه که بتواند یکی از هزاران خیانت صهیونیست علیه ملت ایران را در سرمایه های ملی به تصویر بکشد.که امیدواریم به رویت مخاطبان عزیز حاصل گردیده باشد.اما این سریال با پیش تولیدش که حدود 16 ماه طول کشید وهم اکنون نیز از شبکه اول سیما در حال پخش است در حال حاضر با مشکلات بسیار زیادی از لحاظ مالی مواجه است.

با توجه به اینکه محتوای سریال یک موضوع ملی است این انتظار می رفت که نهادهای امنیتی واطلاعاتی حمایت مادی ومعنوی خود را از این پروژه دریغ نمی‌کردند.لذا با توجه به مشکلات مالی که فعلا با آن دست وبنجه نرم می‌کنیم امیدواریم با تحمل این شرایط  مسئولین محترم سازمان پیش از گذشته باحمایت خود مسائل این پروژه را حل نمایند.در پایان ضمن تشکر مجدد از ریاست محترم سازمان صدا وسیما:معاونت محترم سیما:رئیس محترم شبکه یک ومدیریت پخش سریالها سیما که با دید کارشناسانه ای خود ودرک شرایط ومشکلات پروژه حمایت نمودند کمال تقدیر وتشکر را دارم.

(یا علی)

سید کمال طباطبایی"

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز