نمایشگاه خط نقاشی "مشق پهلوانی"

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۲:۱۵
کد خبر: ۳۰۹۴۵۹
نمایشگاه خط نقاشی مشق پهلوانی
نمایشگاه نقاشی خط "مشق پهلوانی" به یاد نگین تخریب، سردار شهید علیرضا عاصمی در فرهنگسرای رضوان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ،همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت این فرهنگسرا اقدام به برگزاری نمایشگاه خط نقاشی با موضوعات قرآنی نموده است.

این نمایشگاه که از آثار برگزیده آقای عظیم فلاح از هنرمندان مطرح در این حوزه می باشد همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) افتتاح و تا روز میلاد حضرت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه که بیش از 40 اثر قرآنی و دینی را در خود جای داده است توسط این هنرمند به شهید بزرگوار علیرضا عاصمی تقدیم شده است.

شهید علیرضا عاصمی به تمام معنا تجسم عینی عشق و ایثار بود و همیشه و در همه جا برای گذشت از هر آنچه داشت، آماده بود، اوج ایثار و گذشت او در عملیات برون مرزی «فتح یک» در اعماق خاک عراق متبلور می شود.

و سرانجام در سیزدهم دی ماه سال 1365 در ساعت 3 بعدازظهر به هنگام تخریب بمبی در چاله ای در خارج از شهر باختران در سن 24 سالگی به همراه سه تن از یارانش به شهادت رسید.

علاقمندان برای بازدید حضوری از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 17 به فرهنگسرای رضوان واقع در بهشت زهرا(س)- بلوار حضرت زهرا(س) -خیابان رضوان -گلزار شهدا- جنب مزار آیت ا... طالقانی مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز