در مینی سریال عالیجناب؛

احمدرضا اسعدی بازیگر سینما و تلویزیون سردبیر یک خبرگزاری شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۰۹۴۳
احمدرضا اسعدی بازیگر سینما و تلویزیون سردبیر یک خبرگزاری شد
احمدرضا اسعدی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که بسیاری از جوانان امروز با او و فیلم هایش خاطرات خوبی دارند باردیگر جلوی دوربین می آید و قرار است در نقش سردبیر یک خبرگزاری در مینی سریال عالیجناب ایفای نقش کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ،اسعدی بازیگر فیلم هایی مانند مدرسه پیرمردها،گربه آوازه خوان،پاتال و آرزوهای کوچک،همسردلخواه من در دههء شصت و هفتاد بوده است.او سال ٩٠ و ٩١ هم در دو فیلم ننه نقلی و آدم آهنی حضور داشت که کمتر به آنها پرداخته شد.

در طول سالهای اخیر این بازیگر پیشکسوت از راه های دیگری امرار معاش می کرد و کمتر در حرفه اصلی خود مشغول بود.
مسعود ردایی تهیه کننده این مجموعه با اشاره به این مساله که باید به افراد قدیمی در حوزه فرهنگ و هنر بها و اهمیت بیشتری داد اظهار امیدواری کرد که در آینده از حضور این عزیزان در پروژه های سینمایی و تلویزیونی بیشتر استفاده شود تا هم دلگرمی برای آنها باشد و هم احترام مضاعفی به پیشکسوت های این عرصه گذاشته شود.
 
عالیجناب یک داستان ماجراجویانه است که در شش قسمت به نویسندگی و کارگردانی سام قریبیان و تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی شهریورماه جلوی دوربین می رود.

 

سایر بازیگران این مجموعه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از سعید آقاخانی،امیرآقایی،لیلااوتادی،حسین پاکدل،حسین سلیمانی،بابک حمیدیان،سحردولتشاهی،امیدروحانی،داریوش کاردان،آزاده صمدی،احسان کرمی ،صالح میرزاآقایی،پریوش نظریه و حسین یاری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز