ابراهیمیان در گفت و گو با خبرگزاری برنا:

"عادت نمی‌کنیم" به مرحله صداگذاری وآهنگسازی رسید

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۵:۰۷
کد خبر: ۳۱۲۷۱۱
عادت نمی‌کنیم به مرحله صداگذاری وآهنگسازی رسید
کارگردان فیلم سینمایی "عادت نمی کنیم" درمورد آخرین وضعیت مراحل فنی این فیلم گفت: در چند روز گذشته تدوین این اثر به پایان رسیده است وهم اکنون فیلم در مرحله صداگذاری وآهنگسازی قرار دارد.

این کارگردان جوان سینمای ایران با اشاره به اینکه فیلمنامه "عادت نمی کنیم" دارای ویژگی های خاصی است، به خبرنگار سینمایی برنا گفت: سناریو برای بازیگران وعوامل اصلی فیلم جالب توجه بود که همین امر حس خوب ومثبتی را در طول  زمان تصویربرداری به  گروه  پشت صحنه ترزیق می کرد.

وی که  کارگردانی فیلم سینمایی "ارسال یک اگهی برای تسلیت" را نیز بر عهده داشته است، در ارتباط  با نامزدی این فیلم در سه بخش تدوین، فیلمبرداری و کارگردان اول در هفدهمین جشن خانه سینما، اظهار کرد: مطمئنا خیلی خوشحال هستم از این مسئله، امیدوارم که اتفاقات بهتری برای این اثر در این دوره از جشن خانه سینما  رخ بدهد.

وی اضافه کرد: شخصا معتقد هستم که در بخش های دیگری هم این اثر می توانست کاندیداهای مختص به خودش را داشته باشد، ولی با این حال به  هئیت داوران احترام می گذارم، امیدوارم که علیرضا برازنده فیلمبردار و احمد مرادپور تدوینگر "ارسال یک آگهی .." همچنان در کار خود به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.

.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز