پایان بلاتکلیفی فیلم جدید کارگردان "عصبانی نیستم" در ۲ هفته آینده

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۸:۳۸
کد خبر: ۳۱۳۲۷۵
پایان بلاتکلیفی فیلم جدید کارگردان عصبانی نیستم در ۲ هفته آینده
حواشی ها برای رضا درمیشیان کارگردان فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" گویی تمامی ندارد، چرا که حدود 15 الی 20 درصد از تصویربرداری سومین اثر سینمایی وی یعنی"لانتوری" باقی مانده است و گروه این فیلم نمایشی همچنان مشغول مذاکره با یک نهاد خاص برای دریافت مجوز صحنه های باقیمانده این اثر هستند.

به گزارش خبرنگار سینمایی «برنا»، بنا به رایزنی های صورت گرفته با این نهاد خاص تا 2 هفته آینده با اخذ مجوز ادامه فیلمبرداری این اثر، تولید سکانس های باقیمانده «لانتوری» را به پایان خواهیم رساند.

گفتنی است که با توجه به اتفاق های که برای رضا درمیشیان در عرصه فیلمسازی رخ داده است، به نظر می رسد همچنان حواشی برای این فیلمساز به پایان نخواهد رسید.

"لانتوری" داستانی عاشقانه دارد و باران کوثری، نوید محمزاده و مریم پالیزیان نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند.

حسین پاکدل ، رضا بهبودی ، بهناز جعفری، مهدی کوشکی، نادرفلاح ، ستاره پسیانی، بهرنگ علوی ، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، سجاد تابش، یسنا میرطهماسب و... از بازیگران «لانتوری» هستند.

تهیه کنندگی و کارگردانی «لانتوری» را رضا درمیشیان بر عهده دارد

ساخته قبلی درمیشیان «عصبانی نیستم!» که فیلم برگزیده و برنده سه جایزه انجمن منتقدان بود و جوایز متعدد بین المللی از جمله جایزه فیلمساز با استعداد سال از آکادمی سینمای آسیاپاسفیک نتپک ( شبکه ارتقای سینمای آسیا ) و برنده سه جایزه بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی استعداد آسیا و جایزه بزرگ وینست وارد را از جشنواره شانگهای گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز