اکران خصوصی "بیست هفته" در برج میلاد + عکس

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۴:۵۱
کد خبر: ۳۱۳۸۹۹
اکران خصوصی بیست هفته در برج میلاد + عکس
فیلم داستانی "بیست هفته" به کارگردانی مسعود قراگزلو سه شنبه هفته آینده در برج میلاد برای هنرمندان وچهره های فرهنگی به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار سینمایی «برنا»، فیلم داستانی "بیست هفته" به کارگردانی مسعود قراگزلو سه شنبه هفته آینده در سالن فردوسی برج میلاد با حضور عوامل برای هنرمندان وچهره های فرهنگی به نمایش درخوآهد آمد.

9

داستان این اثر را باید در زمره آثار ملودرام اجتماعی تلقی کرد، لذا قصه "بیست هفته" در مرد سفر یک زوج جوان است که یک اتفاق مسئله مسافرت انها را تحت الشعاع قرار می دهد.

2

گفتنی است که این اثر به مدت 57 دقیقه تهیه شده و از طرف کارگردان مذاکراتی با گروه "هنروتجربه" برای نمایش این اثر و دیگر فیلم ها خود در این گروه صورت گرفته که تاکنون نتیجه خاصی دربرنداشته است.

7

هنرمندانی همچون محمد رحمانیان، پانته آ بهرام، شهاب حسینی، رضا ثروتی، جواد نورز بیگی و دیگر بازیگران سینمایی و تلویزیونی در این اکران خصوصی حضور خواهند داشت.

13

بازیگرانی نظیر سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، محمدرضا غفاری، ستاره پسیانی، پوریا قاسمی پور، علی زندی... و طناز طباطبایی ، با حضور شقایق فراهانی و .. در این اثر نقش آفرینی کرده اند.

5

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان:مسعود قراگزلو، مدیر فیلمبرداری:احسان آیینه، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:درنا مدنی، مجری طرح و جانشین تهیه کننده:مجید رنجبر ، طراح صحنه و لباس:غزاله معتمد ، طراح گریم: امیر ترابی ، تدوین : احسان آیینه ، صدا بردار:امید عاشوری، صدا گذار:محمدعلی مژده، عکس :بهرنگ دزفولی

20

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز