تاکید سازمان سینمایی به انجمن سینماداران برای پخش تیزر جشنواره بین‌المللی محمد(ص) + فیلم

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۳:۵۱
کد خبر: ۳۱۵۴۸۷
تاکید سازمان سینمایی به انجمن سینماداران برای پخش تیزر جشنواره بین‌المللی محمد(ص) + فیلم
حبیب ایل‌بیگی معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی کشور طی نامه‌ای به ریاست انجمن سینماداران ایران درخواست کرد: تیزر اولین جشنواره بین‌المللی محمد(ص) پیامبر صلح در کلیه سینماهای کشور پخش شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ،  این اقدام سازمان سینمایی به منظور حمایت از این رویداد سینمایی ملی و بین‌المللی و در راستای گسترش فضای اطلاع‌رسانی و شرکت هنرمندان و سینماگران سراسر کشور در این حرکت ارزشمند صورت گرفته است.

برپایه این خبر؛ جشنواره بین‌المللی فیلم محمد (ص) پیامبر صلح به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان‌ها و مراکز مختلف کشور با اهدافی چون: تبلیغ جنبه‌های انسانی، فردی، اجتماعی، مهربانی و نیز زیبایی‌های معنوی حیات پر نور پیامبر رحمت و عدالت آگاهی بخشی به جامعه بشری به واقعیات حیات و دستورات حضرت محمد (ص)/ تعمیم ارزش‌های والای فرهنگی و اجتماعی زندگی پیامبر اسلام (ص)/ زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان/ ارایه تصویر واقعی از زندگی پیامبران و تاثیر آن در زندگی انسان‌ها و بهره‌گیری از ابزار نافذ و تاثیرگذار سینِما در راستای تبلیغات دینی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

این جشنواره قرار است دی ماه سالجاری به دبیری مهدی حقیقی در تهران برگزار شود.

علاقمندان می‌توانند آثارشان را به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در:  بالاتر از چهار راه ولیعصر- جنب دانشگاه هنر- خیابان رشت- بن بست اول- پلاک یک ارسال کنند .

همچنین، اعلام شد نخستین جشنواره فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» از سیستم دبیرخانه  اینترنتی و آنلاین برخوردار است و علاقمندان می‌توانند فیلم‌های کوتاه را از طریق سایت جشنواره به نشانیmuhammadfilmfestival.ir ارسال کنند.

نظر شما