به گزارش" خبرگزاری «برنا»:

آغاز تصویربرداری "نورا" با نفش آفرینی نازنین فراهانی

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۵۸۶۲
آغاز تصویربرداری نورا با نفش آفرینی نازنین فراهانی
فیلمبرداری اواین اثر سینمایی "وحید پرشاد" دستیار سابق کارگردان های همچون فریدون جیرانی، محمد مهدی عسگرپور با نام "نورا" شروع شد

وحید پرشاد کارگردان فیلم سینمایی «نورا» در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا»، با  اشاره به  زنانه بودن این اثر نمایشی، اظهار کرد: روایت و پرداخت قصه این اثر بلنده به زندگی قهرمان محورانه زنان در سطح جامعه اختصاص دارد که علیرغم تمام مشکلات و سختی های موجود سعی در حفظ صلابت زندگی خود دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: پروانه ساخت این فیلم را دریافت کرده ایم و از سه هفته قبل پیش تولید ساخت "نورا" شروع شده، تصور می کنم، تصویربرداری این اثر نهایتا در 10 روز به پایان برسد، چرا که لوکیشن های به خصوصی در "نورا" وجود ندارد و بیشتر صحنه های فیلم  در ماشین و خیابان می گذرد.

این فیلمساز جوان در رابطه با نمایش عمومی "نورا"، گفت: حال وهوای این اثر نمایشی مقداری متفاوت تر از سینمای بدنه وگیشه است به همین علت اکران این اثر به احتمال قوی در گروه "هنروتجربه" به نمایش درآید، همچنین نسخه نهایی این اثر را به جشنواره های متعدد اروپایی خواهیم فرستاد.

پرشاد در ارتباط با نقش آفرینان این اثر، عنوان کرد: نازنین فراهانی و یدالله شادمانی از بازیگران حاضر در این اثر هستند که نقش های اصلی را برعهده دارند و حدود 30 بازیگر تئاتر هم مقابل دوربین "نورا" خواهند رفت.

گفتنی است که سید امیر سیدزاده در مقام تهیه کننده ، آزاده قوام به عنوان طراح صحنه و سعید براتی در قامت مدیر فیلمبردار در "نورا" فعالیت می کنند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز