تهیه کننده ناکوک به برنا خبر داد :

حضور «میلاد کی مرام » در «ناکوک» قطعی نیست

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۶:۵۹
کد خبر: ۳۱۶۵۶۱
حضور «میلاد کی مرام » در «ناکوک» قطعی نیست
تهیه کننده "ناکوک" گفت: برخی رسانه ها خبر از حضور قطعی کی مرام در ناکوک دادند . اما این خبر با قاطعیت رد می شود اما نقش آفرینی وی در این اثر سینمایی هنوزدر مرحله مذاکره است و به قطعیت نرسیده است .

امیر پورکیان تهیه کننده  فیلم سینمایی "ناکوک" در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا»، در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این اثر، اظهار داشت: به تازگی  بازنویسی فیلمنامه به پایان رسیده است و  متن سناریو را به شورای پروانه ساخت برای  صدور مجوز تولید این فیلمنامه تحویل داده ایم، امیدوارم هرچه سریعتر روند دریافت مجوز طی شود تا ساخت این داستان این اثر آغاز کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تنها حضور "شقایق فراهانی" و  " سام" فرزندش قطعی شده است و میلاد کی مرام و امیر جدیدی از نامزد های بازی در این فیلم سینمایی محسوب می شوند که احتملا تا اواخر شهریور ماه حضور یکی از این بازیگران در "ناکوک" قطعی خواهد شد.

 ناکوک اثری در ژانر اجتماعی است که اختلاف و کشمکش مادر و فرزند را روایت می کند. مادر در داستان فیلم قصد ازدواج مجدد دارد که با مخالفت پسرش روبه رو می شود.

کارگردانی این اثر برعهده شبنم عرفی نژاد قرار دارد ، وی پیش از این فیلم سینمایی پشت در خبری نیست را ساخته  که هنوز به نمایش عمومی  درنیامده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز