روز ملی سینما در رادیو تهران /مجتبی راعی و سیدرضا اورنگ در روز سینما مهمان رادیو می شوند

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۱:۵۵
کد خبر: ۳۱۶۵۸۸
روز ملی سینما در رادیو تهران /مجتبی راعی و سیدرضا اورنگ در روز سینما مهمان رادیو می شوند
برنامه «سایه روشن» شبکه رادیویی تهران شنبه 21 شهریور، به مناسبت روز ملی سینما با حضور مجتبی راعی و سیدرضا اورنگ از ساعت 13 و 30 همراه شنوندگان است.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، برنامه «سایه روشن» شنبه ها در قالب میزگرد فرهنگی از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود.

 نوشین رهگذر تهیه کننده برنامه گفت: این هفته به مناسبت روز سینما مهمانانی از این حوزه در برنامه حضور خواهند داشت. مجتبی راعی، کارگردان سینما و سیدرضا اورنگ منتقد سینما از مهمانان سایه روشن هستند.

 مجتبی راعی در سال ۱۳۳۶ در اصفهان به دنیا آمد و تحصیلات مقدماتی را آنجا گذراند. او سپس وارد دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر شد و در رشته کارگردانی سینما فارغ‌التحصیل شد. راعی هم‌اکنون ساکن تهران است و به فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی و تدریس سینما مشغول است. از جمله آثار وی می توان به فیلم «ترنج»، «عصر روز دهم»، «صنوبر» و «جنگجوی پیروز» و... اشاره کرد.

علاوه بر این «سید رضا اورنگ» روزنامه نگار، نویسنده و منتقد سینما از دیگر مهمانان رادیو تهران است.

به گفته رهگذر این برنامه به موضوع های فرهنگی و چالشی های فرهنگی اختصاص یافته است، در سایه روشن نکات مثبت و منفی برنامه ها یا موضوع های فرهنگی بررسی می شود.

وی افزود: ما درگام نخست به معرفی و تبیین ابعاد و کارکردهای مهندسی فرهنگی می پردازیم و سپس درباره کژ کارکردهای مهندسی فرهنگی تحلیل انتقادی خواهیم داشت. از ویژگی های مهم این برنامه حضور دست اندرکاران فرهنگی و شفاف سازی ذهنیت مخاطبان است.

 پژمان کریمی کارشناس مجری، حمیرا نجفی دستیار تهیه کننده و ستاره حمیدی صدابردار شنوندگان را شنبه ها از ساعت 13 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز