برگزیده‌ترین بازیگر مرد هفدهمین جشن خانه سینما در گفتگو با "برنا":

دریافت تندیس بی‌نهایت خوشحالم کرد/ محبوبیت بین مردم از دریافت هر جایزه‌ای ارجح‌تر است/ فیلمنامه‌ با کیفیت به درخشیدن بازیگران کمک می‌کند

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۱۷۵۹۱
دریافت تندیس بی‌نهایت خوشحالم کرد/ محبوبیت بین مردم از دریافت هر جایزه‌ای  ارجح‌تر است/  فیلمنامه‌ با کیفیت به درخشیدن بازیگران کمک می‌کند
ساعد سهیلی : امروزه فیلمنامه ها نقش بسزایی در ماندگاری شخصیت یا کاراکترها دارند،حتی باعث ماندگاری چهره مربوطه در ذهن و خاطره مردم می شود.

ساعد سهیلی بازیگر فیلم سینمایی  "چند متر مکعب عشق"  در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا» با ابراز خوشحالی  از دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد در هفدهمین جشن خانه سینما، اظهار کرد: بی نهایت خوشحال هستم ،آنهم به این  علت  که با دریافت این تندیس تلاش های خودم و کمک پدرم در عرصه سینما مثمرثمر واقع شده است،امیدوارم انتخاب های درستی در بحث گزینش آثار سینمای برای ایفای نقش  به عمل بیاورم.

وی در ادامه اضافه کرد: مطمئنا محبوبیت نزد مردم  از هر مسئله یا جایزه ای برای بازیگران ارجح تر است، من هم  از این  قاعده جدا نیستم، مردم تا به امروز از بیشتر آثاری که حضور بهم رساندم، استقبال کرده اند، این مسئله را باید در کنار تفکر و نگاه حرفه ای خودم به سینما بگذارم تا مولفه های  این دوجنبه سینما را از دست ندهم.

بازیگر "گشت ارشاد"، اظهار کرد: امروزه فیلمنامه ها نقش بسزایی در ماندگاری شخصیت یا کاراکترها دارند و حتی باعث ماندگاری چهره بازیگری در ذهن و خاطره مردم می شود، ولی جدای از بحث سناریو هایی که از کیفیت  لازم برخوردار هستند، تلاش و کوشش خود بازیگر برای خلق درستی کاراکتری که  او بازیگر است ، از دیگر دلایل پیشرفت هنرمند در مدیوم سینما به حساب می آید.

سهیلی  در ارتباط با نقش آفرینی در "چند متر مکعب عشق" که برای وی تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را درهفدهمین جشن خانه سینما به ارمغان آورد، گفت:   مجموعه اجزای این     اثر سینمایی دست در دست هم داد تا به چنین عنوانی دست پیدا کنم ،روزهای ضبط و تولید فیلم برای رسیدن به کارآکتر درست این نقش بارها و بارها با کارگردان اثر بحث و نشست داشتیم تا به چیدمان صحیح ساختار این نقش برسم. خلق این کارآکتر حاصل همفکری های ما با یکدیگر بود  .

وی در مورد حس و حال خودش در لحظه  دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد، چنین گفت : کلمات  برای شرح حال من در آن لحظه توانایی ندارند ، بسیار خوشحال بودم ، شادی بی وصف ، این جایزه  انگیزه های بیشتری برایم در حیطه سینما به وجود آورد، و تاکید بر اینکه زین پس دقت  بیشتری در انتخاب خود برای حضور در فیلم ها داشته باشم و تلاش مضاعف برای خلق بهتر کارآکترها را برایم ایجاد کرد .این جایزه پیامش این بود که باید هر روز پویا تر شوم .

این بازیگر در بخشی دیگری از صحبت های خود در رابطه با جشن خانه سینما، عنوان کرد:  واقعا اظهر الشمس است که وجود خانه سینما برای سینماگران رفع مشکل و ایجاد انگیزه می کند، باید خانه سینما به حیات خودش ادامه بدهد، چون خیلی از حرکت های صنفی در آن به شکل یک سیستم غالب به فعالیت های خود ادامه می دهد.

همچنین در مورد نقش آفرینی در "نسیم" به کارگردانی پرویز شهبازی ، آخرین پروژه سینمایی که به تازگی بازی در آن را  به پایان رسانده است گفت   : فعلا در ارتباط با این فیلم هیچگونه صحبتی ندارم  و تنها به گفتن این نکته اکتفا می کنم  که همکاری با پرویز شهبازی برایم بسیار لذت بخش بود، بعد از اکران این اثر سینمایی  مطمئنا بهتر می توانیم در ارتباط با این فیلم صحبت کنیم.

سهیلی در آخر این گفت و گو از همکاری خود با پروژه  سینمایی "50 کیلو آلبالو" به کارگردانی مانی حقیقی خبرداد و و اظهار کرد: هنوز فیلمبرداری این فیلم  سینمایی شروع نشده ، ولی با قراردادی که با تهیه کننده این فیلم منعقد کردم، حضور بنده در این فیلم قطعی است.

سهیلی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز