بازیگر مطرح انگلیسی داور جشنواره یاس شد / تقدیر از مادر علی رضا داوودنژاد در بابلسر

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۸:۰۹
کد خبر: ۳۱۸۱۳۹
بازیگر مطرح انگلیسی داور جشنواره یاس شد / تقدیر از مادر علی رضا داوودنژاد در بابلسر
مانیارد ازیاشی بازیگر سرشناس انگلیسی به عنوان داور بخش بین الملل سومین جشنواره فیلم ویدیویی یاس انتخاب شد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، مانیارد ازیاشی که همیشه برای بازی های متفاوتش مورد علاقه سینمای هالیوود بوده است، متولد سال 1965 در لندن است. او در سال 1991 توانست جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگری جشنواره فیلم برلین را برای بازی در فیلم مستر جانسون از آن خود کند.
بازی در اولین فیلم کارگردان بزرگ مورگان فری من به نام بوفا- 1993 در مقابل دنی گلاور، بازی مقابل جیم کری در فیلم ایس ونچورا (وقتی طبیعت فرا می خواند) و در فیلم مستر جانسون در کنار پیرس برازانان از جمله همکاری های او با ستارگان هالیودی است.
بر اساس گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم یاس، این بازیگر با تجربه سینما و سریال های تلویزیونی، برای داوری فیلم های بخش مسابقه جهان داور این دوره از جشنواره بین المللی فیلم یاس خواهد بود.
**تقدیر از یک مادر هنرمند در جشنواره فیلم یاس
در افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی که از اول مهر ماه در رامسر برگزار می شود، از احترام السادات حبیبان بازیگر مازندرانی تقدیر خواهد شد.
حبیبان مادر علیرضا و محمدرضا داوودنژاد است که همیشه در فیلم های پسرش به ایفای نقش می پردازد. 
این بازیگر در فیلم هایی مانند کلاس هنرپیشگی، مرهم، هوو، دختری در قفس، بچه های بد، بهشت از آن تو و مصائب شیرین بازی کرده است.
همچنین او به خاطر بازی در فیلم مصائب شیرین ساخته علیرضا داوود نژاد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.
در دومین دوره این جشنواره از نادر مقدس کارگردان سینمای ایران تقدیر به عمل آمد.
سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهر ماه سال جاری در استان مازندران و به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز