مهمترین جایزه جشنواره زوریخ برای «آرنولد»

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۱:۵۱
کد خبر: ۳۲۶۰۴۰
مهمترین جایزه جشنواره زوریخ برای «آرنولد»
جشنواره بین‌المللی فیلم «زوریخ» از «آرنولد شوارتزنگر» بازیگر کهنه کار فیلم‌های اکشن با اعطای جایزه آیکون طلایی این رویداد سینمایی تقدیر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، «شوراتزنگر» 68 ساله که بیشتر برای بازی در مجموعه فیلم‌های «ترمیناتور » به شهرت رسید، جایزه آیکون طلایی جشنواره فیلم زوریخ را به پاس فعالیت در عرصه فیلم و سیاست دریافت کرد.

او برای دو دوره پیاپی از سال 2003 تا 2011 به عنوان فرماندار ایالات کالیفرنیا انتخاب شده و در سال 2014 با فیلم «بی مصرف‌ها» دوباره به دنیای بازیگری بازگشت و هم‌اکنون نیز فیلم جدید «ترمیناتور : پیدایش» را در اکران دارد.

این بازیگر اتریشی-آمریکایی پس از کسب این جایزه از جشنواره بین المللی فیلم زوریخ در کشور سوئیس عنوان کرد که از اینکه دوباره به دنیای بازیگری بازگشتم بسیار خوشحالم و در آینده فیلم‌های بسیار دیگری نیز بازی خواهم کرد.

آرنولد شوارتزنگر 68 ساله برای نمایش جدیدترین فیلمش با عنوان «مگی» به جشنواره زوریخ آمده بود،‌ فیلمی که در آن نقش کشاورزی را ایفا می‌کنند که در تلاش است از دختر در حال مرگش مراقبت کند و بر خلاف دیگر فیلم‌های او در ژانر ترسناک ساخته شده است.

وی در سال 1982 با فیلم اکشن و موفق «کونان بربر» به سینما آمد‌، فیلمی که دنباله آن نیز ساخته شد و سپس در فیلم‌های اکشن معروفی چون «ترمیناتور»

و «شکارچی» نیز به ایفای نقش پرداخت و با دو فیلم «دوقلوها» و «پلیس مهدکودک» بازی در ژانر کمدی را نیز تجربه کرد.

نام «آرنولد شوارتزنگر» زمانی که در سن 20 سالگی موفق به کسب عنوان «مسترالمپیا» در رشته پرورش اندام شد برای اولین بار مطرح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز