ارسال ۳۵۰ اثر دانشجویی به دبیرخانه چهارمین جشنواره نقش تن پوش

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۵:۱۶
کد خبر: ۳۲۶۴۲۱
ارسال ۳۵۰ اثر دانشجویی به دبیرخانه چهارمین جشنواره نقش تن پوش
دانشجویان رشته های مختلف هنری با ارسال بیش از 350 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره نقش تن پوش، به استقبال این جشنواره آمدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، الهام زایجانی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر با اعلام این خبر گفت: کار ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره توسط اساتید دانشگاه های تهران مهناز ترابیان (رئیس گروه هنر و طراحی پارچه ولباس دانشگاه دکترشریعتی)، پروانه قاسمیان(مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشگاه علم و فرهنگ و عضو هیئت علمی دانشگاه)، علی فانی سالک( عضو هیئت علمی دانشگاه هنر)، رحمان طائفی ( از اساتید گرافیک)، شیرین بینا و نگین صدق گویا(دو تن از چهره های محبوب سینما) آغاز شده و از برگزیدگان جشنواره در مراسمی که پاییز امسال برگزار خواهد شد، تقدیر می شود.

وی با مقایسه چهارمین دوره جشنواره نقش تن پوش با دوره های پیشین آن افزود: استقبال خوبی که از جشنواره انجام شد، در این دوره شاهد رشد صد در صدی تعداد آثار جشنواره هستیم. اقشار مختلف دانشجویی با استفاده از شیوه های مختلف هنری از جمله نقاشی روی پارچه، دوخت های سنتی، تکنیک های چاپ روی پارچه و سایرخلاقیت های هنری، آثار هنری متنوعی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی بر روی نقش تن پوش(تی شرت) خلق کرده و به دبیرخانه جشنواره نقش تن پوش ارسال کرده اند.

این جشنواره با هدف کمک به فرهنگ پوشش اسلامی و ایرانی، رشد خلاقیت های هنری دانشجویان و کمک به  معرفی و گسترش قابلیت های هنری و بصری فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهارمین دوره از جشنواره نقش تن پوش از سوی جهاد دانشگاهی واحد هنر و با مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، دانشگاه هنر، دانشگاه شریعتی، دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه علمی کاربردی برگزار می‌شود.

نظر شما