آیا امیر تتلو بازداشت شده است ؟

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۲۶۷۴۳
آیا امیر تتلو بازداشت شده است ؟
در حالی که یک روزنامه در خبری از بازداشت امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو از خوانندگان زیرزمینی خبر داده است اما یک سایت خبری مدعی است که این خبر صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، روزنامه «ایران» در این‌باره نوشت: سرهنگ مسعود زاهدیان رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفته است که پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری، در اختیار مقام‌ قضایی است.

وی با بیان اینکه «پلیس همه این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند»، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌ کرد: در حال حاضر هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند، باید دست از این کار خود بردارند و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.

از سوی دیگر «عصر ایران» نوشت: امیر تتلو از که از فعالان اینستاگرام است، طبق معمول هر روز از دیشب تا کنون چند پست منتشر کرده و در آخرین مورد، صبح امروز با پستی در اینستاگرام از طرفدارانش دعوت کرده بود که نماز صبح را اقامه کنند.

بررسی‌های تکمیلی نشان می‌دهد که خبر مورد استناد روزنامه ایران مربوط به سال 92 است و به نوعی این روزنامه دچار اشتباه شده است.

تتلو در واکنش به این شایعه هم در اینستاگرامش اینگونه نوشت: دوستان هفته ناجا هست و باز یه عده از خدا بی خبر و ضد ایران میخوان نیروی انتظامی رو خراب کنن و چهره نظام رو خراب کنن و به همین خاطر خبر دستگیری ما رو پخش کردن!! خواستم بگم که این فقط یک شایعه هست و اتفاقا نیروی انتظامی لطف کرد و پیانوی ما رو هم پس داد که عکسش رو هم براتون گذاشتم پس به جای این حرفا و این شایعه‌ها این هفته رو تبریک بگیم و خسته نباشید بگیم به عزیزان زحمت‌کشی که واقعا واسه امنیت کشور زحمت میکشن و عشق رو تو کشورمون جاری کنیم و برای مهربانی ایجاد انگیزه کنیم.

نظر شما